Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Läste min hunds vaccinations intyg nu och tror en gått ut. Nobivac KC vet. De är kennelhosta? 21.09 -2012 fick hon de, står giltigt till...
Svar
3
· Visningar
620
Senast: Smurfoff
·
Övr. Hund Har saknat en gemensam tråd för alla fina nakenfisar här där man kan posta bilder, få råd, berätta om erat liv med nakenhundar...
Svar
0
· Visningar
808
Senast: JeayL
·
Övr. Hund Nu måste jag bara fråga, varför denna misstänksamhet mot att ange ras på hunden när man frågar om råd här på Buke? För mig som...
2
Svar
21
· Visningar
4 326
Senast: JeayL
·
Övr. Hund Tiken har fyllt 6 och är en korsning mellan bc/collie/setter/schäfer. Ska försöka få ihop bakgrundsinfo kortfattat. Bodde på landet...
Svar
3
· Visningar
1 443
Hundhälsa Ja vad kan det finnas för anledningar till att hunden kliar sig mycket på munnen? Tänderna verkar fina, inget foder packat i kinderna...
Svar
4
· Visningar
10 230
Övr. Hund För några veckor sedan blev min kelpie (16 kilo) attackerad och biten av en fullvuxen Gran danois hane. Jag var inte med men enligt...
Svar
2
· Visningar
4 659
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund För många år sedan började jag längta efter en egen vovve och fastnade för dvärgpinschern. Jag hade inte möjlighet just då att skaffa en...
Svar
17
· Visningar
2 052
Senast: phie
·
Övr. Hund Nu behöver jag råd ang. min situation. Haft min valp i 2 månader nu, innan mig har han haft 1 ägare utöver uppfödaren som tog tillbaka...
Svar
18
· Visningar
1 851
Senast: Bluefish
·
Övr. Hund Som rubriken lyder så vill jag veta vilken sele ni tycker är bäst att ha över täcke. Vovvan som jag kommer få hem ska ja sele och kommer...
Svar
6
· Visningar
1 586
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund På ren nyfikenhet googlar jag runt på mataggressivitet eftersom jag märkt vissa tendenser hos min egna. Jag anser att det jag gett honom...
Svar
3
· Visningar
1 013
Hundavel & Ras En bekant beklagade sig här om dagen för att hen pratat med potentiella valpköpare. Dessa valpköpare hade då uttryckt önskan om kön...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 625
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jag känner att jag har ett något ovanligt problem med min 13 månaders tik. Hon vill inte leka! Hon är ganska "tråkig". Det känns inte...
Svar
11
· Visningar
3 484
Senast: Migo
·
Hundhälsa Har lite noja med dessa leder. Har försökt se på nätet huruvida man kan börja redan nu att ge detta tillskott. I lite förebyggande...
Svar
4
· Visningar
1 146
Övr. Hund Jag har varit i kontakt med en kennel som har Miniatyr Bullterrier då jag är ute efter ny hund. Igår var vi till henne och kollade på en...
Svar
16
· Visningar
2 752
Senast: SandraM
·
Övr. Hund I morse när jag klev på bussen frågade chauffören mig om jag kände någon som hade (hans ord) en vargliknade hund. Nä, vadå undrade jag...
2
Svar
23
· Visningar
4 375
Övr. Hund Jag har vänner som har problem med sin hund och som bett mig om hjälp. Då jag så hemskt gärna vill hjälpa dem och är väldigt intresserad...
2
Svar
28
· Visningar
4 287
Övr. Hund ...har jag kommit till skott och separerat från X och hans skumma hundhållning! Han har valt att avliva de två svåraste av de fyra...
Svar
5
· Visningar
2 018
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Nu är det ganska exakt två månader sen min lilla tjockis flyttade hem till mig och jäklar vad mycket som hunnit hända under den här...
Svar
13
· Visningar
2 285
Senast: memma
·
Övr. Hund Nu har vi varit på mentalbeskrivning jag och Bentley. :) Det MH vi var anmälda till blev inställt eftersom testledaren lämnade återbud...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Så, jag vill höra bra och dåliga erfarenheter från valpkurser, shoot :D
Svar
10
· Visningar
1 439
Senast: supersara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård