Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det verkar vara mera alla möjliga som har hund i dag än det var för 10 år sedan.
Då så var man "Hundintresserad" och hade hund, nu så har man hund som accessoar till "Fina Villan" som alla skall ha.
Jag tycker inte det ska vara en allmän rättighet att ha djur, då det klart visat sig att för mycket folk inte klarar hantera det. Och hundattackerna ska stoppas innan dom sker annars kommer vi för eller senare ha ett totalt hundförbud på allmän plats, för övriga kommer inte stå ut med misstag från hundägarna hur många gånger som.
/Camilla
Nej du tycker inte det , men det hjälps knappast för det är en rättighet att ha djur, samma som att ha barn...och jag jämställer det eftersom det är lika farligt med korkade föräldrar som korkade hundägare...
*kl*
Jag har inte sett resultatet, men har fått veta att det handlar om en oreggad rottis.
Forlat mig men har kommer ett:
HELL YEAH!
Hejja polisen! lol
Bravo.– Rottweilern bedöms vara en bra hund med bra egenskaper, men den är ouppfostrad... besiktningen visade att hunden saknade lydnad och att skötseln av den inte var tillfredsställande...
Innan februari ska hundägaren därför ha genomgått en dressyr- och lydnadskurs och intyga att hon fått ordning på sin rottweiler. Hunden måste dessutom bära munkorg och hållas kopplad med sele. Alternativt vistas inom betryggande inhägnad.
HELL YEAH!
jag fick/har lite gladfnatt. Sen tycker jag de "alade" helt ratt saker pa hundagaren Va bra gjort! Och tycker verkligen det ar helt superbt att det blivit offentligt att det *trumvirvel* inte var hunden det var "fel" pa
*kl*
Nu är resultatet offentliggjort.. Så här skriver GP http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1107043-polisen-rottweilern-frisk-men-ouppfostrad-