Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är att ser man hundar hos seriösa uppfödare, så är de lugna trevliga och ofta grunduppfostrade. TS kompis skulle behöva träffa understimulerade hundar som inte varken vallar eller har kunniga ägare som tränat upp dem.
För jag tror inte att argument biter på en sån människa. Det gäller att visa upp kaoset så de ändrar sig själva!
Hon kan få försöka följa med på en vanlig koppelpromenad i stan efter ett par dagars vallningsuppehåll. Då vill ingen ha BC sen. Eller ha med mig att göra
(De kan sköta sig, men de kan också trissa upp sig hur mycket som helst om man låter dem...)
Tyvärr har jag inga filmer på Frodo... Men vittnesmål. Som sagt... "Aha... har du köpt DAMP-hunden?!?"
Jag tycker du ska uppmuntra henne att åka iväg till en SERIÖS bc-uppfödare och prata hund. Då kanske hon inser hur fel ute hon är. Leta fram nån kennel som ligger i närheten av er och säg till henne att kontakta dem och "tinga valp".
Jag tror det beror på att det är fina hundar och att de har rykte om sig att vara lättlärda, smarta och lydiga.
Frodo skulle kunna jobba som "anti BC-reklam"
(han fick juklklappskartongerna att leka med en stund..)