Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Hund Ja, vad säger lagen? Kom upp på diskussion häromdagen, huruvida man får träna personspår med hund när man är två eller fler, till...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
20 447
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hur mycket är lagom mycket kalcium i fodret till en valp som blir ca 60 cm som vuxen? Sitter och kikar och hittar ganska stora...
Svar
8
· Visningar
2 683
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Jag och min vovve är på besök i Sthlm i veckan och kommer bland annat att bo ute vid Värta hamnen. Jag har kikat efter rastgårdar så att...
Svar
2
· Visningar
1 965
Senast: Daff
·
Övr. Hund Min mamma har skaffat en valp. Hunden är nu snart 6 månader gammal. Hon är hur gullig som helst, men det finns ett problem. På...
Svar
15
· Visningar
4 621
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Ska flyga med min hund om en månad och har ringt flygbolaget som godkänner en bur som är 55x40x20 .. Alltså måste buren vara max 20 cm...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
37 500
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Hund http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/karin-bojs-sa-tamjde-hunden-oss-manniskor/ ;)
Svar
7
· Visningar
825
Senast: Migo
·
Hundhälsa Kan man ge det? Jag var in på ÖoB idag och hittade stora rejäla oxben, ångkokta, till bra pris. Men jag har aldrig direkt funderat över...
Svar
2
· Visningar
929
Hundhälsa http://www.youtube.com/watch?v=521LRm8b9xU#t=18
Svar
10
· Visningar
1 173
Senast: Skogstokig
·
Övr. Hund Attackerad hund Idag ringde mina föräldrar mig för att berätta att en av familjens två hundar, tik av Russeltyp, var körd till...
Svar
10
· Visningar
1 696
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund Jag funderar på att ta jaktlicens, dels för att jag barfar, ett sätt att aktivera hundarna och för egen frys. Men. Jag har en bc och en...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 059
Övr. Hund Behövde lite råd och tankar om hur mycket man kan "göra" när man är ute med hunden som man är hundrastare till. Och tänkte att det...
Svar
14
· Visningar
1 373
Senast: Lona
·
Hundhälsa Mush BARF - naturlig hundmat Vad tycker Buke om detta foder? Det låter ju väldigt bra och de köttbullestora bitarna är ju mycket...
Svar
6
· Visningar
3 812
Senast: phie
·
Övr. Hund Det här är stora utställningstråden för 2013. Här pratar vi om allt som rör utställning, peppar varandra, gratulerar och skryter om...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
51 817
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Jag har en hel del funderingar som vi skulle behöva hjälp med. Bakgrund: Vi tog en valpkull som föddes i januari (Jackrussel...
Svar
6
· Visningar
2 239
Senast: Coldspell
·
Övr. Hund Jag måste säga att jag har ingen koll :o Vad är en alfarullning?
Svar
1
· Visningar
612
Hundhälsa Hej, jag har en fråga till alla som ger vom og hundemat till sina hundar. Jag har en 4 månader gammal vit herdehund som jag har tänkt ge...
Svar
5
· Visningar
1 771
Övr. Hund Självklart förutsatt att selen sitter bra på hunden, annars är ju ingen sele bekväm. Men det finns ju en uppsjö modeller, med ringen att...
2
Svar
21
· Visningar
15 834
Hundhälsa http://www.zoo.se/free-hund-spannmalsfritt.html Nån som testat detta? Mina hundar äter Taste of the wild nu, och fungerar toppen på...
Svar
12
· Visningar
1 339
Övr. Hund För 3 år sedan blev ju min hund biten oprovocerat av en grannes då knappt 1 årige amstaffhane som slet sönder halsbandet och sprang rätt...
Svar
4
· Visningar
1 438
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Ja alltså ni får ursäkt visste inte riktigt vad jag skulle sätta som rubrik, men jag bara måste skriva av mig lite. Var och rastade...
2
Svar
24
· Visningar
4 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka