Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu vill jag höra era erfarenheter. Varför valde ni att kastrera/eller inte kastrera? Jag har varit helt inne på att kastrera min tik...
2
Svar
28
· Visningar
8 801
Hundhälsa Att jag tanker "lite annorlunda" ibland ar jag medveten om, men jag vill veta HUR annorlunda jag tanker. Hunden i fraga: du kan...
2
Svar
24
· Visningar
4 466
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Om man nämner ”Den stora CM” i en tråd här på Buke så får man räkna med ganska rejäl kritik. Jag uppfattar att hundkunnandet på här...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
15 833
Senast: Trani
·
Övr. Hund Vad tycker ni är rimligt pris för en dagmatte/husse till två hundar? :) mer/mindre eller samma som hunddagis? Vad hade du betalat/velat...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Darkie
·
Hundhälsa Ila blev helt plötsligt rejält halt idag på kvällen. Ena stunden satt hon lugnt och vilade i vardagsrummet och i nästa sekund hoppade...
Svar
12
· Visningar
17 640
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag visste inte alls vad jag skulle döpa rubriken till. Som flera redan säkert vet så har Cas spondylos och flög utan större varningar...
2
Svar
26
· Visningar
2 439
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Sa min lilla terrorist pa 7 manader ar verkligen allatare. Nar jag har henne kopplad fungerar "leave it" mycket bra, men nar hon ar los...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund :p Mitt bidrag: "Mycket kärlek, så blir det bra." :love:
2
Svar
33
· Visningar
4 664
Senast: Kibani
·
Övr. Hund Är det någon som gör godis själv? Jag vill jättegärna ha tips på både enkelt och lite mer bökiga godisar (eller kanske kex) man kan...
Svar
8
· Visningar
2 672
Senast: Springer
·
Övr. Hund Vilken storlek på kläder har en mopsvalp på 10 veckor?
Svar
2
· Visningar
2 732
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras Hej kära bukefalister! Jag behöver er hjälp! Såhär ligger det till: Jag har länge funderat på hund och nu bestämt mig för att skaffa...
Svar
14
· Visningar
1 898
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Jag gar 5 - 7 km med Miss Mandy varje morgon genom en avstangd park. (Den ar stangd med bommar och stora skyltar, plus skyltar med...
Svar
6
· Visningar
1 683
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Konstig rubrik kanske ;) Jag barfar mina hundar och de har fått mestadels älg och rådjur som jag skjutit själv, men även köpt i butik...
Svar
3
· Visningar
1 242
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Har en väldigt frusen liten Parson Russel terrier som behöver mer heltäckande kläder! Förr fanns en "onepiece" på Hööks i fleece med...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund Någon som snabbt kan leta fram filmen på Cesar Millan och labradoren Holly? Den versionen med kommentarer om varför Cesar är ett pucko...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 015
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Hej igen, haha! Skrev ju en tråd för några dagar sen men jag måste bara fråga er proffs om lite mer saker, tycker att ni alla verkar så...
Svar
7
· Visningar
1 156
Övr. Hund Om det är någon här som lyckats missa det så kan jag berätta att jag och min sambo går i hundköpar-tankar! :) Jag och min svägerska satt...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 624
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hej! Vet inte om det finns en sådan tråd (har inte sett det iaf) men jag gör en tråd en då;) Vilka är era favorithundraser? Och varför?:)
2
Svar
39
· Visningar
5 920
Senast: Ainon
·
Hundavel & Ras Bilden är väl inte den bästa, men ändå.
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: Pancakes
·
Hundhälsa Hej jag har jätte panik och undrar är detta cancer på min 4a åriga Schäfer? Hon är lika glad som vanligt och reagerar inte om jag...
Svar
9
· Visningar
2 672
Senast: Marna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka