Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Gjorde en tråd om detta tidigare och fick lite tips men nu har min hund och hunden vi antagligen ska flytta ihop med träffats. Och det...
Svar
5
· Visningar
1 259
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Har köpt kompostgaller som jag ska ha i stallet när valpen är med, ska få sitta där när hästarna tas ut och in bara. Men tänkte det är...
Svar
18
· Visningar
6 331
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Min snart femåriga blandras har väldigt inåttåade tassar fram. Någon med erfarenhet av det och om de brukar få problem? Han väger ca 35...
Svar
0
· Visningar
763
Senast: Linalina
·
Övr. Hund För cirka 8 år sedan fick jag en ny granne i närmaste gården - en familj som bland annat drev hundkennel om de flyttade med sig från...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
19 797
Senast: KaffeKask
·
Hundhälsa Två av mina hundar kom i bråk och när jag skiljde dem åt så hade ögonen på den ena hoppat ut. Så fruktansvärt. Jag är så otroligt...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
11 517
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Min vuxna hane har väldigt ofta hicka, det händer alltså veckorvis ett par gånger. Vad kan detta bero på? Jag har ännu inte hittat...
Svar
5
· Visningar
3 114
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Kan någon förklara skillnaderna mellan rallylydnad och vanlig brukslydnad på ett enkelt sätt? Alltså jag vet det där att man följer...
Svar
9
· Visningar
1 123
Senast: yennork
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har en laglotto hane på 6 år han är mycket snäll lite busig . Har inga hälsoproblem om man inte räknar med att han svimmar lite då...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 069
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Stövarens noskvalster är extrema, överlever stronghold och inceptor utan resultat. Ska in igen för undersökning, tänkte prova något...
Svar
18
· Visningar
3 081
Senast: em-pirre
·
Svar
92
· Visningar
8 162
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Någon som sytt en hundbädd? Tips och tricks? :D Gärna lite lyxigare modell och inte bara enkel vanlig fyrkant. Tänkte sy varsin åt...
Svar
3
· Visningar
3 890
Senast: Lycanthrope
·
Övr. Hund Har kollat runt lite på nätet, googlat rättare sagt. Men söker väl antagligen på fel sätt :o Finns det några här som vet på rak arm...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Disen
·
Hundhälsa På fredag opereras Fiffi för sitt onda bakknä. Troligtvis är det korsbandet. Nu behöver jag veta massor av saker. Glömmer jämt att...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Mina föräldrars hund slickar sig ofta på sina framtassar. Han kan hålla på en stund, varför gör han det? Han har inga sår eller utslag...
Svar
15
· Visningar
27 531
Senast: Csillag
·
Hundhälsa Min hund har det senaste halvåret skaffat sig en (o)vana att gå kring fötterna på mig hela tiden. Och jo, det är hela tiden, jag kan...
Svar
14
· Visningar
6 712
Hundavel & Ras Finns väl hundra sådana här trådar... Men jag vill ha lite råd ang ras på min kommande hund! det jag söker: *Liten eller mellanstor...
2
Svar
30
· Visningar
4 192
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jaja, jag vet att det bara är november men eftersom jag är klar med det som går för i år så är jag ändå sugen på att se framåt. ;)...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 744
Senast: Milosari
·
Hundhälsa [IMG]http://cdn1.cdnme.se/351243/7-3/20131126_14104jag294b70288e59d3a7cf5f9a4.jpg[/IMG Idag röntgades ynk, så här såg det ut. Vad...
2
Svar
24
· Visningar
7 823
Hundhälsa Började med att lillskit fick ett sår på halsen i tisdags. I onsdags blev det några blåsliknandesaker som innehåller var och han hade...
Svar
9
· Visningar
4 141
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Nu hände det igen! Finns en familj som bor nånstans i närheten av där jag bor. Vi möts lite då och då på morgonpromenaderna. Problemet...
2
Svar
20
· Visningar
3 874
Senast: Picky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar