Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Troligast är det lungorna som orsakat alla besvär. Vi har misstänkt en tid att han nog inte var allergisk, för det stämde liksom inte. Vi läste massor om allergier och det var aldrig på så sätt för honom. På slutet (å vad hemskt det känns att skriva så) har han fått lite gotta och även lyckats stjäla människo-mat, men han blev inte sämre för det. Enligt vet. så skulle han ju reagera på det han ätit tidigare, men han hade ätit kyckling tidigare och det fortsatte han äta hela tiden. Symptomfri ett tag men sen kom det tillbaka. Vet. tror att inflammationen kom av att han hela tiden försökte hosta/kväljas upp slemmet och hans lungor var väldigt inflammerade så det påverkade antagligen magen. Säkert får vi ju aldrig veta men...Men, nå´t så fruktansvärt!
Jag har ju fått med mig att ni trasslat med tonsillitis och allergi, men var kom detta otäckstyg ifrån?
Åter igen mitt deltagande!
Men jag förstår det!! Jag hoppas innerligt att odågan blir bra igen!! Så otroligt tråkigtÅh, vad jag lider med dig! Jag har ju vetat om detta i några dagar och tycker det är så ohyggligt tragiskt att det inte borde få vara sant!
Ulay var en fantastisk liten pälsboll! Alltid glad och med en glimt i ögat
Massa, massa kramar! Och jag önskar att jag hade kunnat ge dig några riktiga kramar i helgen, men tyvärr blev jag så illa tvungen att åka hem lite fortare än planerat idag KRAM!!