Sv: Mardröm

Tack för omtanken fina ni! :love:

Jag vet inte om det är chocken som släppt eller vad det är som händer men jag är så fruktansvärt trött. Hela dagen. Vill helst bara sova...
Det är så tomt så tomt, men vi har fått låna min mors siames, en pratglad dam som har lite lustigheter för sig så hon får oss att le och vi har någon att pyssla om. Det känns bra att hon är här..
Det är som att man inte riktigt fattar att han är borta..öppnar bagageluckan på bilen för att han ska hoppa ut... :cry:

igoqeFszadhAw.jpg
 
Sv: Mardröm

Tack för kramarna! :love:
Det tycker jag också, fast jag är väl partisk, hihi. Gillar den här bilden så mycket, man ser hans "blixt" i pannan så tydligt på den! :love:
 
Sv: Mardröm

:love:

kl
Det är som att en bit av mig försvunnit. Jag känner mig liksom halv. Och ensam. Så fruktansvärt ensam. Vi var liksom i princip aldrig ifrån varandra, han hängde med mig överallt. Jag har pluggat på distans/varit arbetslös sen vi hämtade honom så han har förgyllt varenda dag. Och nu, nu bara..sitter jag här och kan inte sova och tårarna bara rinner och det känns så fruktansvärt tomt.
Kommer den här tomheten aldrig att försvinna? Jag önskar jag kunde få honom tillbaka. :love:
Nu kom mammas misse och satt sig hos mig och spinner. Fina älskade katt som försöker trösta.
 
Sv: Mardröm

Usch vad jag blir ledsen när jag läser det här :(

Jag vet inte om det alltid kommer att kännas tomt, jag vet inte om det alltid kommer att göra ont. Jag önskar att det fanns någonting jag kunde göra för att du ska få tillbaka honom, men det finns det inte.

De här två veckorna innan jul har varit hemska bland mina hundvänner, du har förlorat Ulay, Doris skadade sig, en kompis har fått operera bort juvertumörer på sin hund och samma dag som Doris opererade korsbandet fick en annan kompis operera sin tik för livmoderinflammation. Dock har det varit två ljusglimtar iallafall, två stycken som rehabiliterat sina hundar under lång tid har fått dom friskförklarade!

Säg till om det finns något jag kan göra för dig härifrån!
 
Sv: Mardröm

Fina du :love:
Djursjukhuset ringde igår men jag hade missat det samtalet..jag anar att det handlar om askan eftersom vi valde att han skulle kremeras enskilt och det känns väldigt jobbigt att ta det samtalet nu :cry: jag hoppas att de ringer upp mig så jag slipper ringa.

När vi kom hem till pappa så var det jobbigt. Jag tror hans hund redan visste att Ulay inte var med för hon kom direkt till mig när vi kom med bilen och hon var inte alls lika på mot bagaget som hon brukar vara. Hon har velat vara nära oss hela julen. Fina gumman :love:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 970
Senast: manda
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 333
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 930
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp