Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Har blivit erbjuden en goldentik på 15 månader. Jag vet ingrt om den direkt än, och har inte ens bestämt mig för att jag ska ringa och...
Svar
6
· Visningar
1 383
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle tacksamt ta emot förslag på hundlitteratur! Böcker som tar upp valpens första tid, träning av den unga hunden, hundens...
Svar
4
· Visningar
1 086
Hundavel & Ras Vad är lämpligt att ha på sej när man ska visa på sthlm nu 7 december? Funderar även på att anmäla till Göteborg. Har ställt ut...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 382
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa En kompis har tagit hand om en 7 månaders hund, som jag förstått det har hunden aldrig varit rumsren hos den som födde upp hunden...
Svar
11
· Visningar
4 638
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Vi får hem vår lilla valp en vecka innan julafton, en 8 veckor gammal dvärgpinscherhane :love: Som ni vet så är det mycket som händer...
Svar
8
· Visningar
6 787
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras För tre månader sedan köpte vi vår lilla valp och både jag och min sambo såg fram emot vår nya lilla familjemedlem, men det dröjde inte...
2
Svar
29
· Visningar
13 030
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Detta har jag tänkt på ett tag jag brukar ofta göra det även om jag inte gillar doften så tar jag ändå efetr min hund. Så vad gör ni med...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 285
Senast: Zaga
·
Hundhälsa För någon dag sedan upptäckte jag en liten knöl, stor som en ärta, strax framför örat på min lilla 5 månader gamla valp. Den är hård och...
Svar
1
· Visningar
4 722
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hur mycket aktiverar ni de varje dag? Hur länge? Med vad? Hur var de som unghundar? Jobbiga? Mer/mindre krävande än som vuxna?
Svar
18
· Visningar
2 556
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Var till en ny djuraffär i lördags och kollade runt lite. Hamnade bland torrfodren och en anställd kom fram för att prata foder. Han var...
2
Svar
32
· Visningar
10 994
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag behöver köpa nytt foder till min 7 åriga kastrerade hanhund (50% Border Collie och 50% Labrador) Han har sedan kastreringen väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: ISABEL
·
Övr. Hund Nu är det snart dags att sammanföra tikarna efter tre veckor skilda åt av galler. De visar inget agg när det är galler mellan men utan...
Svar
9
· Visningar
1 707
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Två tikar, 8 och 4 år gamla. Den yngre har ett enormt resursförsvar som jag tycker har eskalerat. Hur kommer jag tillrätta med det på...
2
Svar
20
· Visningar
3 254
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Veterinär är såklart inkopplad. Fick ett samtal av en vän idag vars hund (oreggad bc tik, borde fylla 7 om några månader) är sjuk...
Svar
0
· Visningar
2 769
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag har haft hundar mer eller mindre hela mitt liv, men är just nu hundlös och ska träffa en familj i morgon vars hund jag...
Svar
17
· Visningar
3 119
Senast: Septicemia
·
Övr. Hund Är det någon här som har sovit i bivack med sin hund? Behöver lite tips hur jag ska göra med mina grabbar nämligen. Vi ska iväg...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: vivendi
·
Övr. Hund Jag och min sambo går ju i hundköpar-tankar, och vi har bestämt oss för att skaffa hund MEN, vi tänkte att det bästa vore att...
Svar
15
· Visningar
1 864
Senast: JormasKorma
·
Övr. Hund Har ni sett detta? Jag tyckte det var jättefint! Ca 1.15 in eller något. :) HÄR
Svar
12
· Visningar
1 867
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Har en snart 3:årig tik som jag har ett litet problem med. Hon har en liten egenhet. Hon kissar och bajsar inne ibland, men bara på...
Svar
0
· Visningar
762
Senast: Russin8
·
Övr. Hund Gjorde en tråd om detta tidigare och fick lite tips men nu har min hund och hunden vi antagligen ska flytta ihop med träffats. Och det...
Svar
5
· Visningar
1 259
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023