Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej! Natten till i lördags fick min powder puff-tik 7 valpar med en blandras-hane (50% dvärgpinscher och 50% chihuahua). Det var väldigt...
Svar
7
· Visningar
3 785
Senast: Belleboo
·
Hundavel & Ras Den ultimata blandningen? På Blocket just nu. :arghh::rage::banghead: Den siste idioten är inte född. Enligt en källa är det hon som...
2
Svar
34
· Visningar
8 292
Hundhälsa Ja, det kommer att komma många trådar av mig framöver. Den som frågar om saker får veta! :D Vår 8 veckor gamla dvärgpinscher verkar...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 668
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Nikka (jaktlabbetik på 3 år) fick i augusti en halsinfektion som diagnostiserades genom att de gick ner i halsen och kikade under...
Svar
12
· Visningar
3 679
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag letar efter värmelampa eller annan värmekälla till valplådan, men det är ju en hel djungel så jag vet inte vad jag ska välja. Vad...
Svar
13
· Visningar
10 675
·
Övr. Hund Jag har en corgikille som blir två år i mars, världens gladaste och snällaste. Vi har gått lite kurser och tränat "efter skolboken" på...
2
Svar
23
· Visningar
3 354
Senast: Och_Aye
·
Hundhälsa Hej. Jag är ny här och tänkte att ni kanske hade svar på en fråga. Vi har pratat med veterinär redan som sagt att så länge tiken är...
2
Svar
23
· Visningar
27 895
·
Övr. Hund Har kommit till ett steg med min hund där han äntligen kan sitt, ligg och ta bra kontakt så tänkte gå vidare med att lära in fot. Men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 006
Senast: soom
·
Hundhälsa Fick igår troligtvis svar på varför min hund har varit lite aggressiv ett litet tag. Så fort vi har rört i svansen så har hon huggit, vi...
Svar
10
· Visningar
5 228
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Får hem min valp nästa vecka! Är då 9 veckor. i mars har jag fått jobb i ett annat land, bor i Tyskland nu. Kan man resa med en valp och...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: Smurfoff
·
Hundhälsa Vi har två hundar en som är 2,5 år och en som är 10 månader. Hon som är 10 månader ska väl vaccineras när hon är 1 år? Hon som är 2,5...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: igbest
·
Övr. Hund Ni som har haft valpar, hur gjorde ni med golven under den tid som valpen ännu inte är rumsren? Vi har väldigt fin original ekparkett...
Svar
15
· Visningar
4 519
Senast: Springer
·
Hundhälsa En bekant till mig har blivit rekommenderad att ge sin hund Aconitum, eller Stormhatt för att "bota" skotträdsla till nyår. Jag har...
Svar
14
· Visningar
3 142
Senast: yennork
·
Övr. Hund Jo, hittade min nio-månaders under skrivbordet idag, jag har sprayat på sladden till datorn, trots det så var sladden var genombiten...
2
Svar
23
· Visningar
13 655
Hundhälsa Min vacka fina Boxerflicka är dålig. :( Har jätte ont i vänster höft och haltar ganska så rejält varje gång hon legat på lite hårdare...
Svar
14
· Visningar
3 451
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag har en valp som har fått cherry eye på båda ögonen. Jag undrar om någon här inne har erfarenhet utav detta. Finns det något som kan...
Svar
4
· Visningar
4 403
Senast: Carisma
·
Övr. Hund Julklappstider. Tänkte sätta mig och sy lite roliga kampleksaker till träningskompisarna, har massor av nylonband, päls-och skinnstuvar...
Svar
2
· Visningar
2 106
Övr. Hund Lite konstig rubrik, och jag kan helt enkelt lämna hunden själv ett par timmar, varav lyxproblemet. Men... Vi är bjudna på glöggfest...
2
Svar
23
· Visningar
4 033
Senast: Tussilago
·
Hundavel & Ras Tittade på valpar idag. Den tiken jag vill ha har två vita klor och lite vitt på tårna på ena baktassen. Uppfödaren sa detta växer bort...
2
Svar
21
· Visningar
5 637
Senast: Smurfoff
·
Hundavel & Ras Har en liten undran. Hur fungerar det med dolda fel försäkring, samt vanliga hundförsäkringen där det är "renrasiga" valpar utan...
Svar
6
· Visningar
1 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka