Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning http://www.youtube.com/watch?v=AZgSomCLoAM Tyckte denna var rätt bra :)
Svar
19
· Visningar
1 577
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Vill börja med att skriva, att detta är bara en diskussionstråd, inte, vilket foder är bäst. Det finns ju en uppsjö av foder av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
13 600
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Ja, hur gör ni med stora hundar med bäddar och leksaker? Har en rottweiler som inte är fullvuxen och jag tycker dom flesta bäddarna i...
2
Svar
23
· Visningar
4 855
Senast: Ioxia
·
Övr. Hund Hur delar ni dem och hur fungerar era vardagsrutiner? Jag har ju, som många vet, nu två tikar som jag inte vågar släppa ihop mer...
Svar
18
· Visningar
2 022
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Ladda är ju snart 8 månader gammal, och i mitten på oktober var jag inne hos vet. för att hon hade svullna halsmandlar. Dessa hade då...
Svar
13
· Visningar
6 743
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Nu känner jag mig riktigt desperat. Förlåt att jag tjatar.... Mina tikar försökte att slåss igen. Jag har insett att detta är en totalt...
Svar
16
· Visningar
1 789
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Mina svärföräldrar har en liten dvärgpudel.. en fruktansvärt otrevlig hund, som de inte har pli på för fem öre. Jag fattar verkligen att...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 024
Senast: Apollo 13
·
Hundavel & Ras Hej. Inom min ras är det på gång nya regler för hur resultat från de olika tävlingsgrenarna ska räknas ihop till rastoppen. Man har...
2
Svar
20
· Visningar
2 901
Hundavel & Ras Jag skulle behöva lite hjälp med vad olika saker kostar för en hund, närmare bestämt en Cavalier King Charles Spaniel. Vad kostar...
2
Svar
22
· Visningar
4 099
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Inte nog med att vi människor blir tjockare och tjockare, vi överför dessutom detta på våra husdjur :crazy:. Maten är ett otroligt...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 986
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Det är en godartad förändring i en körtel som orsakat såren som Alf har haft. Körteln sitter till på ett sådant sätt att den inte går...
Svar
6
· Visningar
1 548
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag har en hund som är sju år och mitt försäkringsbolag sänker veterinärvårdsförsäkringen nu efter varje år. Tycker det är så fel. Små...
2
Svar
25
· Visningar
5 337
Senast: Hyacinth
·
Hundavel & Ras Vad kostar era försäkringar? Har en dvärgpinscher och hon kostar 250 i månaden. Har agria. Är det inte ganska högt??
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vår hund hamnade idag i sjön då hon försökt gå på isen, och innan hon lyckades räddas hade hon legat i en timme i vad som förmodligen...
Svar
10
· Visningar
1 729
Senast: Amk
·
Övr. Hund Har en hund i närheten som uppenbarligen vill vara hos oss. Den rymmer hit i stort sett varje dag, hoppar över staketet och är på vår...
Svar
9
· Visningar
1 438
Senast: Skyggni
·
Övr. Hund i bröstkorgen så att hunden flyger 1-1,5 meter bakåt för att hunden hoppar? Är det okej för er? Vad gör ni om det händer/skulle hända?
8 9 10
Svar
187
· Visningar
14 779
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo funderar på att skaffa hund. Jag är uppväxt med hundar och även haft egen hund tidigare, sambon är lite mindre van...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Bison
·
Övr. Hund Såg på freestyle på sthlm hundmässan, superkul att titta på! :) Nästan så man blir sugen att prova själv. Dock var jag lite besviken...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Nu har snön kommit och min lilla pufftik fryser efter bara några minuter ute:( Speciellt när vi är i stallet och hon inte håller igång...
Svar
2
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar