Sv: Vad ska jag göra nu.... Hoppet ute och tiliten borta.
Exakt
Precis, som maskot
Exakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, som maskot
En väl utformad facebookannons som går att dela är inte fel. Jag skulle snabbt kunna sprida den till X antal hundra mycket seriösa och aktiva hundmänniskor, som i sin tur har ännu fler vänner. Det är ALLTID lättare att sälja hund via kontakter än via annonseringssidor.
Äh, en heeler kostar inte så många kronor i omkostnad Finns det inga jobb som råttfångare i närheten.Lockande, men jag har inte plats i budgeten för hundar som inte försörjer sig
Lockande, men jag har inte plats i budgeten för hundar som inte försörjer sig
Gör du det Skogis så delar gärna jag också!
Tack alla! Jag ska försöka fila ihop en bra annons. stöder värmer verkligen.
Han umgås med mina marsvin också och följer med lös in i rummet där de går i hagar på golvet.
Vill han vara ensamhund eller kan han bo i flock?
Gör du det Skogis så delar gärna jag också!
Äh, verkligen inte. Alla hundar måste inte passa med alla familjekonstellationer. Att en nöthund knäpper med tänderna är inte konstigt, speciellt inte om den har lite myror i benen. Ett aktivt hem utan barn kan nog göra underverk
Äh, verkligen inte. Alla hundar måste inte passa med alla familjekonstellationer. Att en nöthund knäpper med tänderna är inte konstigt, speciellt inte om den har lite myror i benen. Ett aktivt hem utan barn kan nog göra underverk
Verkligen! Och även på andra ledden, alla familjer passar inte med hund!