Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad ska jag göra nu.... Hoppet ute och tiliten borta.
Sv: Vad ska jag göra nu.... Hoppet ute och tiliten borta.
Till dig TS
Vad härligt att du funnit ett hem.
Jag hade ungefär samma upplevelse med vår taxkorsning som ville uppfostra barnen genom att nafsa. Efter många tankar fram och tillbaka fick jag kontakt med en kvinna med ett äldre barn (då i 12-årsåldern) och vi provade först en tid.
Det visade sig att den nya matten och hunden snabbt förälskade sig i varandra och än idag är de ett troget par. Hunden var vid omplaceringen 7 år och i år fyller han 15. Frisk och pigg ännu.
Jag är så glad att vi ansträngde oss för att omplacera för hunden var förutom att han inte gillade småbarn, en jättehärlig personlighet (vilken tax är inte det? ). Han krävde dock EN matte och en plats som "nummer två i hierarkin" i familjen och det är inte lätt med småbarn (eller partner!).
Lycka till och hoppas att hunden får ett fint liv med nya familjen.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.