Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad hände med hundarna som attackerade Elin i "Svenska hjältar" när hon var ute och red? I min mening borde dom ha avlivats.
Svar
5
· Visningar
1 474
Senast: vallhund
·
Övr. Hund God jul alla härliga hund-bukare! Tack för ett kul 2013, hoppas vi får ett ännu roligare 2014! Klappa om era hundar och njut av...
2
Svar
24
· Visningar
4 032
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Imorgon ska vår vackraste Tintin få lämna denna jord.. För ett par månader sedan insjuknade hon hastigt och började krampa. Efter många...
Svar
14
· Visningar
1 697
Senast: Itzyditzy
·
Hundavel & Ras Blir så ledsen o upprörd o jag vet inte vad. "Rottweilermannen" har valpar ute igen :cry: Varför blir det inget stopp för denna man...
Svar
10
· Visningar
2 729
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Ponera: Du ska ha allmänlydnadskurs, inte din första, du är tämligen rutinerad som kursledare/instruktör. Du får e-post från person...
2
Svar
28
· Visningar
4 029
Hundhälsa Min 6-månaders valp har tappat alla sina mjölktänder utan större problem, men ena hörntanden har hängt kvar fast den permanenta tanden...
Svar
1
· Visningar
2 449
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Köpte idag glykosamin för häst och på förpackningen står det att det ska ges 20 g till 550 kg häst. Ska jag bara räkna så det blir rätt...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag försäkrade valpen i "det dyra bolaget" och i den vevan bad jag också att få flytta över försäkringen för den vuxna hunden. Blev lite...
Svar
10
· Visningar
1 428
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Vi har alltid haft hund,men eftersom det blir värre och värre ju äldre man blir ,när hunden går bort ,har vi nu varit utan hund sedan i...
Svar
15
· Visningar
1 582
Senast: Amk
·
Hundhälsa Min tiks valpar är en vecka gamla idag. Mot slutet av dräktigheten var hon inte längre rumsren, men det är ju förståeligt. Det tryckte...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Belleboo
·
Övr. Hund Skulle gärna vilja ha tips på bra och varma vintertäcken! Det ska vara hyfsat smidigt att röra sig i och varmt, bor i Norrbotten och har...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: Illiana
·
Övr. Hund Har för först gången stött på säkerhetsbälte till hund, dvs sele som fästs i bilens säkerhetsbälte. Blir lite nyfiken då detta skulle...
2
Svar
21
· Visningar
7 320
·
Hundhälsa Jag sitter och läser om eklampsi och blir hönsmorsa igen. Många säger att det verkar vanligare i de fall man tillsatt kalk till tiken...
Svar
8
· Visningar
6 649
·
Hundhälsa Vår tik har fått eklampsi (kalkbrist), vi upptäckte det i tidigt skede och kom hem från djursjukhuset för en stund sedan. Hon fick dropp...
Svar
6
· Visningar
6 133
Senast: iloveyou
·
Hundhälsa Hejsan. Jag har stött på ett problem och ville se vad ni tycker jag ska göra. Köpte en hund som är liten mer än 2 år och nu så...
2
Svar
23
· Visningar
5 878
Senast: Sol
·
Övr. Hund Börjar bli jättetrött på detta. Vi har två hundar och dom börjar bli väldigt jobbiga med att bajsa inne! Den ena hunden är gammal...
2
Svar
22
· Visningar
23 447
Hundavel & Ras För att medvetet avla på rena, ofta handikappande, missbildningar av estetiska och egoistiska skäl. Vad har hundindividerna för nytta av...
2
Svar
37
· Visningar
5 252
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Hej kloka buke!! Jag har en kille på 8 månader som ätit VoH färskfoder sedan 1,5 månad tillbaka. Dock får jag nog inse (erkänna :o )...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: Picky
·
  • Låst
Övr. Hund :( Vi har en Grand Danios som blir sju år i Februari, hon har aldrig bitit någon och aldrig morrat eller visat tänderna mot en endaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 822
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jag tycker att hundar ska få så naturlig mat som möjligt och allra helst skulle jag vilja barfa hundarna, men jag har inte möjlighet...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 243
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar