Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag kommenterade en bild på FB där någon hade köpt massor av raketer. Härligt att se att folk bryr sig om andra än sig själva. :( Jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 042
Senast: Rouise
·
Hundavel & Ras Är hundvakt åt systers hund ett par dagar framöver. En trevlig kille på 7år, men "papperslös". Så ingen vet vad han består utav s.a.s...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Darkie
·
Hundhälsa Lilleman (whippetgrabb på 14v) ligger nu på intensiven på Blå stjärnan :( Han kan knappt gå eller stå och är supervinglig. När vi körde...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 910
Senast: phie
·
Hundhälsa Hamnade bakom en äldre dam med en kraftigt haltande hund. Damen gick mycket sakta men hunden gick ännu saktare bakom henne. När jag...
Svar
6
· Visningar
1 550
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jag åker nog ner i morgon, om allt går enligt planerna. Vill ta en kik på dvärgpinnarna i ringen, men främst ska jag ta en kik på...
Svar
15
· Visningar
940
Senast: Miao
·
Hundhälsa Jag har köpt en valp som vid besiktningen vid 7 veckor var u.a, men nu valde jag att själv göra en ny besiktning på honom (10 veckor...
2
Svar
20
· Visningar
11 959
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Nån som provat XXL's foder ? Nyöppnad affär alldeles bredvid där jag bor .. vet inte om jag får länka ( antagligen inte , men provar...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Hejsan våran hund har börjat att halta på vänster framtass vet inte varför men han har mycket,det har ju varit en mycket fuktig höst...
2
Svar
23
· Visningar
5 690
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Hundens ena klo är alldeles för inåtväxt så ska ringa tid till veterinären imorgon så de får fixa klon. Då han är som han är vid just...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: astronaut
·
Hundavel & Ras Vi börjar så smått planera valp, har idag varit ett år utan hund och det är så tomt utan! Hade tidigare en tollare, som vi trivdes...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Mina föräldrar och närmsta släkt funderar på att hyra stuga i Danmark till sommaren. För att ta med hunden måste jag fixa pass och...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: Carolininen
·
Övr. Hund Tillbringar en slö nyårsdag med att dagdrömma om hund, läsa div hundböcker och surfa på nätet. Och nu har det dykt upp en liten...
Svar
16
· Visningar
5 148
Övr. Hund Varje år försvinner det hur många hundar som helst kring nyår. De allra flesta verkar bli skrämda av fyrverkerier och jag tänkte därför...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 459
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras På deras hemsida står det något i stil med att en hund/ägare som avlar med en SKK reggad hund med en hund utav annan ras (reggad eller...
Svar
13
· Visningar
2 296
·
Hundavel & Ras För första gången någonsin känner jag lite lust att ställa ut en hund. Det är min superduperfina valp som jag tycker alla andra också...
Svar
2
· Visningar
665
·
Övr. Hund ... vad är det egentligen? Hur kommer man igång? Vad är det som premieras på tävling och vilken sorts hundar/ekipage brukar lyckas?
Svar
5
· Visningar
794
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Nu när vi faktiskt klarat Lk1 :bump: vore det ju fegt att inte testa 2:an också..... Men jag har ingen aning om hur man lär in rutan...
2
Svar
32
· Visningar
8 293
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Min dotters golden har fått små utslag på nosryggen, örats utsida. Ser ut lite som små blåsor med skorpa på. De verkar inte klia och han...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag har en schnauzer ( jo, både envis och gör som hon vill;) ). En underbar hund som KAN gå fot, är lyhörd, vill väl, är lydig...
Svar
14
· Visningar
1 353
Hundhälsa Min pojkväns föräldrar har börjat ge sin hund glutenfritt foder och finner det positivt. Även jag äter glutenfritt så gott jag kan och...
Svar
13
· Visningar
1 312
Senast: Picky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?