Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi planerar hundköp här hemma då vi fick avliva vår bullterrierpojke i våras. Det har hela tiden varit ett självklart val, för mig, att...
Svar
9
· Visningar
2 791
Senast: BuenoBull
·
Hundhälsa I väntan på veterinär som är bokad till på fredag tänkte jag ni kunde hjälpa mig att spåna. Har en liten Jackrussel tik 6år gammal...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund ..vad är det för, ursäkta mig, jävla otyg som är så poppis just nu? Eller är det bara i mina kretsar som jag ser det? Alltså att i...
Svar
13
· Visningar
2 009
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Vi har en snart 3 år gammal tik som tar till tänderna när det inte görs saker på hennes vis. Ex om vi ska gå ut och hon inte vill och...
Svar
15
· Visningar
1 483
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Här på buke finns allt. Så vart är alla duktiga handler som är vana att ställa ut hund?? :d
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Hejsan har en liten hund som älskar när man tränar.:) Men....... Jag vet inte vilken sport jag ska satsa med henne.Hon tycker om rally...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Kakis
·
Övr. Hund SVT play har en dokumentär tillgänglig i ytterligare en vecka. Inte så mycket nytt kanske, men klart trevlig...
Svar
7
· Visningar
1 941
Senast: Lejonelle
·
Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite...
2
Svar
33
· Visningar
8 493
Senast: TinyWiny
·
Svar
1
· Visningar
618
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa För ett par månader sedan fick min boxertik på fyra år en knöl, som veterinären sa att vi skulle hålla koll på, men inget vi behövde...
Svar
3
· Visningar
2 285
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Hur fungerar det i rallylydnad? Vem får rosett? Alla som får godkänt resultat eller den som vinner/de som blir högst placerade...
Svar
5
· Visningar
3 315
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Visst är det inte förenligt med djurskyddslagarna att rasta en hund med bil? Även om hunden är lös?
Svar
16
· Visningar
6 126
Hundavel & Ras Har en bekant till mig som nyligen fått en kull pinschervalpar. Föräldrarna är renrasiga men ej undersökta (tex. röntgen osv) och inte...
Svar
14
· Visningar
1 934
Senast: Jenka
·
Övr. Hund När kan man rabies vaccinera en valp? När kan man ta blodprovet? Åker ibland utanför eu så behöver det.
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 785
Senast: ch791022
·
Hundhälsa HJÄLP! Min valp som snart är 5 månader bajsar inne på natten. Oftast diarré :(:mad: Även kissar. Min unghund på snart 11...
Svar
2
· Visningar
1 175
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jaha, mina hundar är dåliga på att hålla sig friska för tillfället... :( Stoja är svullen i ansiktet. Har inte gått över under dagen...
Svar
10
· Visningar
11 634
Hundavel & Ras Jag har fastnat för sheltie och det lutar starkt åt en valp inom en någorlunda snar framtid, vad är era erfarenheter? Antar att någon...
Svar
16
· Visningar
5 511
Senast: Lavine
·
Hundhälsa En av mina hundar misstänker jag skulle behöva röntga sina höfter & armbågar redan nu. Anledningen till det är att jag misstänker att...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: Mariona
·
Hundhälsa Det börjar bli dags att röntga Stoja. Var, är då frågan? Hur stor betydelse har det hos vilken veterinär man röntgar? Hd och ed är...
Svar
8
· Visningar
771
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Nu är hönsmamman i farten... Jag vet ju att mitt måndagsexemplar har en dålig höft och en bra höft och han har ett lite märkligt...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka