Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Lilla Ivan har börjat tappa färg. :eek: Han ser verkligen förjävlig ut. Det började med nosen, nu är även hakan och läpparna blekta...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
41 841
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Upptäckte idag en ganska stor knöl vid en av hennes nedre spenar. Misstänker givetvis tumör. Ska ringa veterinär direkt på måndag men...
Svar
10
· Visningar
1 954
Senast: martha
·
Hundhälsa Mamma och pappas tik verkar ha jobbiga löptider, finns det nåt sätt man kan lindra det på? Hon går ofta runt och flåsar, ligger och...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Hur skulle ni säga att man ska bete sig när man har hund med sig i anlagda motionsskidspår? För att inte sabba och störa för övriga...
Svar
19
· Visningar
1 752
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har idé torka.. Odjuren skall döpas! Frallorna, en tös och en pojk..:love: http://www.youtube.com/watch?v=uDKvvE-2IBI
2 3
Svar
41
· Visningar
6 116
Senast: Zizzy
·
Hundhälsa Hej. Provar detta forum för o se om någon kan ha en susning? Har en liten blandras, chihuahua/pekignes, 3 år gammal, tik. Väldigt...
Svar
17
· Visningar
3 259
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Hej, har en valp som vägrar gå promenader. Den har täcke och fryser lite ibland. Har provat locka den och funderar på om man ska behöva...
Svar
12
· Visningar
5 173
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Jag funderar på att köpa en schäfer men är det möjligt utan kontakter eller kunskap om vilka linjer eller kennlar som har friska och...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
14 759
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Har anmält mig till Hässleholm valputställning i slutet av februari! Min valp kommer ställas i 4-6 månaders klassen. hon är 4 månader...
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag vet inte riktigt hur och var jag ska vända mig. Så det får blir ett inlägg här. Jag har en okastrerad rottweiler hane på 5 år...
Svar
8
· Visningar
966
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ena hunden hemma har blivit 15 månader, nu undrar jag vad skillnaden är i de följande klasserna hon kan visas: Junior 9-18 Unghund...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Just nu är jag arg, bortom ord. Pappas tik har varit lite loj i nästan en månad nu, kom efter löp. Hon är 6 år gammal så det första...
2 3
Svar
50
· Visningar
13 219
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Jag har en vän/kompis som har 100 % pli på sin hund vad det gäller vilt. Jag har sett det själv när ett rådjur hoppar upp en meter från...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 235
Övr. Hund Jag har en kompis som har hundproblem, jag tänkte fråga om någon har tips på hur dom ska lösa dom. Min kompis har en hanhund, vit...
Svar
14
· Visningar
14 385
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Hej! Jag har en cavalier king charles spaniel tik på lite över över 1 år. När vi är i skogen kan hon gå löst och kommer springande så...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: Amelia97
·
Hundavel & Ras Detta året planerar vi utöka flocken med en hund till. Nu vill jag ha en liten hund max ca 40 cm i mankhöjd, som är pigg, alert och som...
2
Svar
35
· Visningar
4 508
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag har levt med en hund aggressiv rottweiler i nästan 10 år. Igår fick vi hastigt avliva honom pga sjukdom. Vi planerar nu för en ny...
Svar
13
· Visningar
1 970
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Visste inte riktigt om jag skulle lägga tråden här eller under katt... I alla fall. Vi har börjat få problem med att min sambos katt...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 551
Hundhälsa Ja, hur tar man egentligen det svåraste beslutet man kan ta, att bestämma över någons liv. Nu tänker jag speciellt på yngre hundar och...
2
Svar
30
· Visningar
27 346
Senast: saddi
·
Övr. Hund Hund i trädgård med koja. Gränslös granne... Vill gärna höra med er om vad ni tycker om följande. Vår hund vistas i del av vår...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 192
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30