Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad gör du för att din hund ska få mental aktivering?
2
Svar
20
· Visningar
2 812
Hundhälsa Vågar jag ge hunden tillagat harben? Är ifrån sadeln och är kött och annat gott kvar men vet inte om man får ge det?
Svar
5
· Visningar
615
Övr. Hund Hittar fasen inte allergifodrens molekylvikt. Specifics verkar ligga ganska högt? Någon som vet molekylvikten hos Purinas allergifoder...
Svar
15
· Visningar
2 199
Senast: Picky
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 159
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Vi misstänker att det eventuellt kan ha skett en tjuvparning mellan våra hundar under senaste löpet, 3-4 veckor sedan. :meh: Löpet...
Svar
12
· Visningar
2 502
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Om vinden blåser från höger i uppletanderutan, var börjar du skicka? Höger eller vänster hörna? Och varför? Det verkar vara så olika och...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: Disen
·
Övr. Hund Måste bara lätta mitt hjärta lite och hoppas få höra några positiva historier om omplaceringar. Vi har en 18 månaders hund...
Svar
12
· Visningar
2 001
Senast: Olymp
·
Hundhälsa Blev lite fundersam över eftermiddagens avföring. Fina korvat i lagom mängd, sen kom där en klump med genomskinligt slem.:yuck: Bör jag...
Svar
4
· Visningar
9 166
Senast: Got2Be
·
Hundhälsa En väninnas hund är ibland väldigt hård i magen, det kommer tydligen plötsligt, och inte av att hunden ätit något särskilt som den inte...
Svar
7
· Visningar
4 953
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Hundhälsa Jag tror att min valp kan ha blivit förkyld. Var hos vet och skulle vaccinera men hon misstänkte virus då hon låter vid andning...
2
Svar
31
· Visningar
7 997
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Vilka tränar/jagar med sina retriever/spaniels? Berätta gärna om er hund och er träning! :)
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Miljah
·
Hundavel & Ras Skulle vilja ha lite hjälp av alla kunniga här inne att lista ut en hundras. Anledningen är att jag jobbade som dagmatte i tonåren och...
Svar
9
· Visningar
1 912
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Man får sig några tankeställare när man tittar på programmet och i allafall jag funderar på var gränsen går när det är vanvård och när...
2
Svar
29
· Visningar
9 284
Senast: Sol
·
  • Låst
Övr. Hund Då jag har 2 hundar nu så måste dem flyga i cargo nästa gång vi ska resa. Men jag är så orolig.. Tänk om dem slarvar bort buren, tappar...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 487
Senast: Smurfoff
·
Övr. Hund Ska ringa försäkringsbolaget på måndag så fort det öppnar, men undrar om någon vet, för det kan ju ändå hända något på ett dygn om man...
2
Svar
20
· Visningar
5 309
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Lämnade precis in vår ens hund på djursjukhuset, idag ska han opereras pga urinsten. Några av er svarade i den andra tråden, men jag...
Svar
12
· Visningar
6 345
Senast: McFlurry
·
Hundavel & Ras Hej! Det här är säkert en uttjatad diskussion på det här forumet men jag hittade inte riktigt svaret jag söker i andra trådar så jag...
Svar
16
· Visningar
1 606
Senast: Singoalla
·
Hundhälsa Jag har aldrig gett min hund något med lök i, för att jag lärt mig att det ska man inte göra. Men, nu när min kära mor var hundvakt så...
2
Svar
20
· Visningar
31 183
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Löste SKK tävlingslicens för min blandras för att gå diplomtest med henne på vildsvin. Det slog mej nu såhär sent på kvällen att jag...
Svar
5
· Visningar
1 831
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Min hund är en 4årig dobberman/ rottis blandning som idag äter Carrier Original. Hon håller inte riktigt hullet med det fodret och jag...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: SunDown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V