Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ni med hundar som har artros, hur ser aktiveringen ut? Igår var vi inne hos vet och fick konstaterat att hunden har artros i v.b. Detta...
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: Tjôta
·
Övr. Hund Hej Vi ska köra upp till Stockholm, närmare bestämt Solna, och stanna över hos min bror, torsdag-fredag. Vi kommer då även ha...
Svar
9
· Visningar
3 408
Övr. Hund Min grannes hund har nu börjat skälla så fort han beger sig till jobbet... grannen börjar tidigare än mig så det betyder att jag måste...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Hej! Har en DSG på 7år i April och hon haltar nu bak. Ska såklart åka till veterinären men tänkte bolla lite tankar med er under...
2
Svar
24
· Visningar
4 087
Senast: Fragile
·
Övr. Hund I min BR-förening står det i ordningsföreskrifterna att hundar ska hållas kopplade i området och man får inte rasta dem där heller...
Svar
8
· Visningar
1 390
Senast: muppia
·
Övr. Hund Någon som hört talas om Hundens utbildningsakademi?
Svar
0
· Visningar
529
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Har letat och hittat några tuggben som är lite annorlunda: risben, majsben samt plastbenet. Någon som vet om de är bra eller dåliga? Kan...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 269
Senast: Picky
·
Hundhälsa Tänkte börja ge min dvärgpinscher färsk foder då hon är väldigt kräsen på torrfoder. Pillar mest i det. Vad är fördelar/nackdelar...
2
Svar
38
· Visningar
6 516
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ställde frågan lite löst i uppdateringtråden men fick svar av typ en så kolla om det vart mer respons i en egentråd. Beskriv era mål för...
Svar
2
· Visningar
447
Senast: Is
·
Hundavel & Ras Jag har blivit sugen på att bli med hund igen men är inte så sugen på att ha en valp. Är väldigt nyfiken på rasen Engelsk staffordshire...
2
Svar
23
· Visningar
4 028
Senast: Grana
·
Hundhälsa Ni som har löptikar och bor i lägenhet, hur gör ni städar ni trapphuset? Har en ganska stor hund och ibland kommer det lite blod...
Svar
13
· Visningar
1 648
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Vi har börjat lära vår valp (13 veckor) några enkla kommandon, bland annat "sitt", "nej" och "varsågod". Vi har övat med både godis och...
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Vad gör man när hunden biter en? avleder och tar händerna bakom ryggen, är det fel? kommer bitandet att upphöra helt när tänderna är klara?
Svar
17
· Visningar
1 775
Senast: hastflicka
·
Hundträning Jag har en 6-årig omplaceringstik hos mig just nu som tyvärr inte är tränad på ens de enklaste kommandon (sitt, stanna etc). Efter några...
Svar
5
· Visningar
1 186
Hundhälsa I lördags morse avlivade vi vår NewFoundland Akilles. Jag postade en tråd kring jul när han var inlagd för ett förmodat diskbråck i...
Svar
6
· Visningar
7 052
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Jag är sjuk och hemma från jobbet idag. Vovven tycker det är trevligt med sällskap men säger att oj vad tråkig du är matte! Hon fick en...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Emor
·
Hundhälsa Vår underbara svarta panter Maya har fått klåda över kroppen, länderna och tassarna är jobbiga. Vetten hittar inga speciella fel utan...
Svar
4
· Visningar
1 563
Övr. Hund Min mamma har en blandis (schäfer, tervueren och grand danois) på 5 år. Tik. Mamma menar på att hon är understimulerad, och att det är...
Svar
7
· Visningar
1 664
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras Ja, detta året planerar vi att utöka flocken med en hund till, just nu lutar det väällddiigt mycket åt en staffe, det jag läst och...
Svar
5
· Visningar
3 742
Senast: XiwT
·
Hundavel & Ras Jag är full av jaktspanielfrågor, kanske finns någon här med kunskaper och erfarenheter? Jag och sambon håller på att göra oss...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: Raia86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst