Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon här som har erfarenhet av att köpa hund från utlandet? Vad ska man tänka på? Hur gjorde ni med proceduren att fysiskt få hem...
2
Svar
25
· Visningar
4 114
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Sambons hund, en snart tvåårig finnstövare, får på kvällarna gå ut fastsatt i en lång kedja på bron för att kvällskissa. Ibland finns...
Svar
7
· Visningar
1 284
Hundavel & Ras Hej, har precis fått hem min lilla tik valp på 8 veckor. En blandras mellan Amstaff, rottweiler & amerikansk bulldogg. Tänkte kolla om...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
25 714
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hur star ni ut?:wtf: Jag fick nya "grannar" (ar i Californien och bor i "husvagnen" pa 30 kvadratmeter) i dag. De har 3 eller 4...
Svar
18
· Visningar
1 782
·
Övr. Hund Kan man använda det? Å finns det något speciellt för hund eller kan dom ha för människor? Tänker på hundens öron (cavalier). När vi...
Svar
6
· Visningar
2 862
Senast: MM
·
Hundavel & Ras Vet någon här på buke var det hålls utställningsträning/ringträning i Stockholmsområdet? Vi är i desperat behov av träning!
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Ja, nu har jag läst lite artiklar om hur viktigt det är att inte låta hunden vakta. Vår lilla 12 veckor gamla valp har redan börjat...
Svar
9
· Visningar
6 635
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Fick häromdagen reda på att min hund har patella i höger bak. Hon är symtomfri och det upptäcktes därför av en ren slump. Hunden är...
Svar
19
· Visningar
12 221
Senast: Picky
·
Hundhälsa I tisdags kräktes min hund ganska många gånger under dagen, några få gånger i onsdags och i torsdags kom det upp ett par gånger på...
Svar
3
· Visningar
1 308
Hundhälsa Har tid på Västra Djursjukhuset kl 19! Vår 7,5 år gamla flathane kissade blod idag. Normal mängd men strålen var något försvagad och...
2
Svar
38
· Visningar
25 557
Övr. Hund Jag och sambon har börjat mixtra med att göra lite eget hundgodis hemma. Har klurat ut hur vi får det till lagom hårda kulor som inte...
Svar
9
· Visningar
3 941
Senast: AraSlei
·
  • Låst
Övr. Hund Det här kan bli väldigt intressant att se responsen på. visst är det provocerande att skriva att jag bestraffar min hund? nu ska ni...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 492
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Sjuka importerade gatuhundar kan komma att vägras behandling på Norges Veterinärhögskola. http://pluss.vg.no/2013/12/30/1472/oj3q0l
Svar
4
· Visningar
864
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av dessa? :) Min sambo träffade en via jobbet en dag och sen dess har han varit heeeelt insnöad på att det...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
30 138
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Om ca 2 månader får vi förhoppningsvis hem en valp, och jag vill som vanligt ha allt planerat i minsta detalj alldeles för långt i...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 389
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min valp blev 11 veckor i måndags. Hon fick sitt vaccin 18 december, så ska ha sprutan 18 januari? Kan jag ta den imorgon? Då jag får...
Svar
18
· Visningar
1 207
Hundhälsa Har tänkt att skaffa en klippmaskin till min hund som måste hållas korthårig pga att pälsen tovar så otroligt mkt:/ Har klippt med sax...
Svar
8
· Visningar
2 434
Övr. Hund Nu behöver jag hjälp och råd, det här funkar inte. För att börja från början, valpen är född i april -12, min egen uppfödning (i en...
Svar
3
· Visningar
1 636
·
Hundhälsa Inte trevligt om det stämmer. http://www.cutiepiepolly.se/2013/06/5-fakta-du-inte-visste-men-borde-veta.html?m=1
Svar
12
· Visningar
2 188
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa I Tisdags var jag med Buffa till veterinären för en rejäl utredning vad det kan vara för tokigt med henne. Hon har ju länge varit...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Alfakrulls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka