Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund jag är lite förvirrad över begreppen, nån kanske har lust att förklara.? MH, MT, Korning. Vad står det för, vad är det för skillnad...
Svar
17
· Visningar
3 354
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hur gör ni? När vi fick hem vår valp för tre veckor sedan så fick vi tipset av många att bestämma oss för om valpen får sova i sängen...
2
Svar
29
· Visningar
5 254
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Igår började det rinna lite grönt klegg från min hunds högra öga. Så långt ingen fara men sen blev det värre, vitan knallröd, lätt...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa .. och fötterna. Vår lille på 11 veckor har en tendens att bli lite överexalterad när man leker och börjar hugga i fingrarna. Säger man...
Svar
4
· Visningar
1 398
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Jag är väldigt sugen på en liten Japansk spets inom ett par år. Är det någon här inne som vet något om rasen och kan berätta för- och...
Svar
3
· Visningar
5 997
Senast: paradox
·
Övr. Hund Har tagit hem en mopsvalp idag. Min dvärgpinscher är livrädd för henne och går undan och lägger sig högt upp i soffan och blänger surt...
Svar
14
· Visningar
1 715
Senast: Smurfoff
·
Hundhälsa Ni som har hundar med foderallergi, vad ger ni för foder. Hur snabbt har det hjälpt hunden när ni bytte från det foder ni hade innan...
Svar
15
· Visningar
1 827
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Har läst i många trådar om att högaktiva hundar som inte får den aktivitet de behöver kan reagera med en slags inlärd hjälplöshet...
Svar
10
· Visningar
1 436
Senast: Cornelia
·
Övr. Hund Min hanhund på tre år gillar inte barn, han är signalkänslig och tycker småbarn är otäcka. Jag har en tvåårig son och en dotter på 6v...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 048
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras http://www.skk.se/nyheter/2013/12/registrering-av-forsvarets-valpar-stoppas/#.UrRB6pTV9Z4.facebook Hur tänker ni kring det här...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 783
Senast: Migo
·
Hundhälsa Har ni några erfarenheter av att kastrera hanhundar? Har sedan innan jag skaffade denna valp tänkt att han skulle kastreras då de...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Mina hundars regntäcken och andra täcken är förjävligt äckligt smutsiga nu efter den här hopplösa s.k. vintern... (Ja, jag är bitter ;)...
Svar
14
· Visningar
1 724
Senast: dpmatte
·
D
Övr. Hund Är det någon här som brukar flyga med hund i lastutrymmet på planet? Undrar lite hur det fungerar och hur ni känner för att behöva lämna...
2
Svar
34
· Visningar
24 285
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Unghunden har blivit tonåring och tar mer och mera plats. Det resulterade för några dagar sen vid maten att hon flög ihop med en annan...
2
Svar
32
· Visningar
4 524
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hört det är röd dag på måndag? Är Jordbruksverket öppet?
Svar
4
· Visningar
749
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa När jag skaffade vår lilla hanvalp så tyckte jag att det var självklart att vi skulle kastrera honom. Vi skulle ha en sällskapshund och...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 254
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag bor på en liten gård med mina hundar, mina grannar är jätterädda för mina hundar men det är ju inte mitt problem, om dom är rädda så...
Svar
12
· Visningar
2 186
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag letar efter instruktör som har antingen föreläsning eller kurs i "lek med hund". Jag vill lära mej att leka och belöna med lek på...
Svar
3
· Visningar
671
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Vi har en tik på snart 7 år, en snäll, trevlig och socialt välfungerande ranghög dam. Nu ska vi förhoppningsvis ta hem en valp. Valpen...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Jag kommenterade en bild på FB där någon hade köpt massor av raketer. Härligt att se att folk bryr sig om andra än sig själva. :( Jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 041
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar