Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Dags att röntga min valp om ca tre månader. Nu funderar jag över vart man ska röntga. Då pratar jag om området tex, från Gävle upp...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Nytt år, ny ras och dags att fundera över det där med klubbmedlemskap. Det här med medlemsavgifter är ju närapå en snårskog, med...
Svar
19
· Visningar
1 091
Senast: Miao
·
Hundhälsa Jag är väldigt noga med hundarna,och "visiterar" dom,känner efter knölar,kollar i munnen,går igenom tassarna så dom inte fått in något...
Svar
6
· Visningar
4 862
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras tiken få valpar? Finns det någon sådan bestämmelse? Eller kan man ta valpar på varje löp:crazy:
Svar
15
· Visningar
2 455
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Min 4 åriga mallehane har på kort tid fått väldigt många vita prickar i pälsen. Bland annat bakom öronen, på kinden, vid manken och...
Svar
7
· Visningar
9 257
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en niomånaders pojke som, tycker jag, kissar väldigt mycket. Han är pigg och glad (läs extremt vild) så jag tror inte det är...
Svar
7
· Visningar
1 333
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Min unghund fick för en dryg månad sedan diagnosen uremi, troligen är det ett medfött fel som gjort att hennes njurar nu inte fungerar...
Svar
3
· Visningar
1 286
Senast: blizz
·
Övr. Hund Idag har älskade Scott somnat in vid 13 års ålder, så denna julafton tändes det en klar stjärna på himlen och nu är han med Rix där vid...
Svar
14
· Visningar
1 760
Övr. Hund Vad finns det för olika aktiviteter/sporter man kan utföra med hund? Har en aktiv dalmatin och det är ju en ras som behöver jobba...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Ja, hur ska tillvaron se ut för att det ska fungera att ha hund? Jag skulle vilja skaffa hund så småningom, och jobbar på att sälja in...
Svar
19
· Visningar
3 107
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Det värsta som någonsin kunnat hända har hänt. Åkte i onsdags till ett djursjukhus i annan stad för att göra en lungundersökning då man...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 210
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Min äckelhund älskar dypölar att dricka ur, vattenpölar, geggvatten och lera från hagar vid ingången, stillastående diken, dricker med...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Aliil
·
Hundhälsa Har en åttaårig portugisisk vattenhund som jag för cirka tre veckor sedan upptäckte några skorviga utslag på. Gick ett par dagar och vid...
Svar
11
· Visningar
3 924
Senast: nilie
·
Hundhälsa Min blandrastik Tikka som är 12 +(2/10) har blivit gammal ! Har alltid varit en allert, pigg och glad hund men åldern tar ut sin rätt...
Svar
2
· Visningar
908
·
Hundhälsa Vet att det nog finns en del sådana här trådar sedan tidigare, men ändå. Min hund är sjuk och kommer att behöva avlivas inom en snar...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: blizz
·
Övr. Hund Har en hund som vi adopterat från Cypern för 4 nästan 5 å sedan:). Problemet är att så fort det handlar om mat, om man så mitt uppe i...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Upptäckte i duschen att min kille hade ett område på frambenet som var extra rött, kom samtidigt på att han har gnagt extra där i...
Svar
6
· Visningar
7 554
·
Hundhälsa Fick åka in akut med Njuffen igår kväll. Något har hänt med hans nacke och han hade ont så att han skrek :( Fick lämna honom där för...
Svar
9
· Visningar
1 874
·
Övr. Hund Vi har en tik som blir 7 år till våren. Nu har vi fått erbjudande om att ta en valp på foder. Själva valpen och erbjudandet är mycket...
Svar
14
· Visningar
1 206
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Någon som var där? Årets tema lät intressant, jag hade hoppats på att hitta den på UR-webben där de lagt ut tidigare årets sändningar...
Svar
1
· Visningar
707

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar