Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På häst har jag inget att anmärka på de DV jag träffat. Men de är väl mer mot stordjur?
*kl
Alex, jag skulle anmäla för att få det utrett/påpekat.
Nu pratar jag rent allmänt, för vad dina föräldrar gjorde eller borde ha gjort är ändå inte möjligt att ändra, förhoppningsvis har dom mer kunskap nu så att dom inte gör samma misstag igenJag var kanske 10 år när detta hände så jag minns inte exakt hur det var. Det jag minns var att vi skulle försöka få en jättedålig hund att svälja tabletter och att vi inte lyckades nåt vidare.
Metoden att ge hundar tabletter hade hos oss alltid varit att blanda tabletter i nåt gott, och när hon inte ville äta blev det svårt. Men jag kommer som sagt inte ihåg exakt, bara att vi efteråt tyckte att det var konstigt att vi blev hemskickade med en hund som hade livmoderinflammation och som var så dålig att hon inte överlevde natten, hon borde blivit inlagd...
Rent logiskt sett borde det varit bättre att ge henne sprutor tänker jag, då är man ju säker på att hon skulle fått i sig det hon skulle
Men att hunden inte ville äta är väl ingen ursäkt till att den inte fick tabletterna!
PL
Jag var kanske 10 år när detta hände så jag minns inte exakt hur det var. Det jag minns var att vi skulle försöka få en jättedålig hund att svälja tabletter och att vi inte lyckades nåt vidare.
Metoden att ge hundar tabletter hade hos oss alltid varit att blanda tabletter i nåt gott, och när hon inte ville äta blev det svårt. /.../
Rent logiskt sett borde det varit bättre att ge henne sprutor tänker jag, då är man ju säker på att hon skulle fått i sig det hon skulle
Eftersom han inte ens anser att han har gjort fel så anser jag att det är ännu större anledning att anmäla det hela. Hade han varit ångerfull och sagt att han verkligen hade lärt sig något så kanske jag hade låtit bli att anmäla. Men nu? Nä, anmäl så att de får reda ut den här soppan. Han måste ju få veta att han har gjort fel och får förhoppningsvis det om du anmäler så att han aldrig gör det misstaget igen.