Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut att det är klokt att synas, men det kan faktiskt inte vara vårt/allmänhetens ansvar egentligen att jägare ska ha koll sp de inte skjuter nån.
Hur hittar jag vem som är ansvarig för jaktlaget? För jag antar att det är bäst att prata med henom då?
Jag skulle tagit reda på vem som äger marken och hört med dom om det är dom som själva använder marken till jakt och om inte vem dom arrenderar ut jakt rätten till.Hur hittar jag vem som är ansvarig för jaktlaget? För jag antar att det är bäst att prata med henom då?
Hur hittar jag vem som är ansvarig för jaktlaget? För jag antar att det är bäst att prata med henom då?
När du hittar honom hade jag även passat på att påtala uppförandet av den jägare du träffade på i skogen, då de får välja om dom ska göra något åt saken för att han är otrevlig faller ju tillbaka på alla i laget.
/Camilla
Jakträtten går ju över allemansrätten så de har rätt att "avvisa" folk från marken.