Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag ska snart få hem en tik som säljs med bibehållen avelsrätt. Det jag undrar är att när (om hon är godkänd på patella och ögonlysning...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 944
Senast: _Maria_
·
Hundhälsa Min lilla fryser jättemkt trots ett tjockt täcke( det gröna termomaster från hööks). Nu ska hon börja va ute länge med dagmatten i...
Svar
11
· Visningar
1 167
Hundhälsa Det har seglat upp en ny fantastisk produkt, Fresh Breath Clean Teeth Gel, som ska hålla hundarnas tänder fina utan tandborstning. Jag...
2
Svar
37
· Visningar
11 734
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i hundköpar-tankar och har bestämt att det ska bli en liten hund denna gång. Jag har tidigare haft schäfer och labrador...
Svar
8
· Visningar
4 262
Övr. Hund :nailbiting: Blir väl halshuggen men så får bli. Otroligt vad hundägare kapas vid fotknölar o huvuden ska rulla för att de har...
2
Svar
20
· Visningar
2 825
Senast: Luff
·
Övr. Hund Dessa hundar är ju överrepresenterade på varenda omplaceringsforum och hundhem, de flesta är i åldern 6 månader till 3 år, och många...
2
Svar
37
· Visningar
6 178
Övr. Hund Snart ska jag få hem en valp:) Ska bli så spännande och mysigt:D Jag funderar på det här med att koppelträna. Jag kommer förmodligen...
Svar
12
· Visningar
1 706
Senast: _Maria_
·
Övr. Hund Jag vet att det har funnits trådar om detta tidigare, men den senaste jag hittar är ändå tillräckligt gammal för att bilder osv ska ha...
Svar
6
· Visningar
2 567
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Har klickat in hunden pa hastskor och haft med honom och atrapp nar vi letat tappskor I hagarna. Idag slog han till rejalt och hittade...
Svar
15
· Visningar
1 100
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Min valp som är knappt fyra månader håller på att byta tänder. De främre tänderna i överkäken bytte hon i förra veckan, de främre i...
Svar
16
· Visningar
4 577
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Efter att ha avmaskad den vuxna med axilur en gång så gör jag aldrig om det. Hon blev så jäkla dålig och magen var inte stabil förrän...
Svar
15
· Visningar
5 399
Senast: Nethril
·
Hundavel & Ras En väldigt intressant artikel som jag hittade på Rathunters. Finns oxå flera andra artiklar om avel, genetik o foder, bl a.
Svar
0
· Visningar
594
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nästa problem ;) Vad har ni med stora hundar och lit3 mindre bilar för lösning? Har en Nissan almera halvkombi och hund kommer att...
Svar
9
· Visningar
2 251
Senast: Ioxia
·
Hundhälsa Vad har era hundar för brister i kroppsbyggnaden som påverkar hunden negativt? Tänker på t ex för svag rygg, tunga öron, raka eller...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 716
Senast: Lona
·
Hundhälsa Vad ger ni till era chihuahuor? :) Skall man ha ett torrfoder framme hela tiden (som till en katt :o:p) eller skall man bara ge mat 2...
2
Svar
30
· Visningar
19 082
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Lite inspirerad av tråden ang brukshundsägare och frågan vad hundarna gör "resten av tiden" blev jag lite nyfiken på hur allas dagar ser...
2
Svar
35
· Visningar
6 488
Hundträning Hej, så fort vi är på väg hem drar hunden hela tiden vill helst springa. Det är en amstaff och jag brukar stanna när den drar, ibland...
Svar
16
· Visningar
4 855
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Undrar hur era hundar klarar att sitta i bilen en stund på vintern? Ras och temperatur? Jag skulle behöva ha mina hundar i bilen ca...
2
Svar
21
· Visningar
20 196
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med foder till hunden, det vi har nu är ok men jag funderar på om det kan bli bättre. Just nu äter...
Svar
16
· Visningar
1 444
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Vad gör du för att din hund ska få mental aktivering?
2
Svar
20
· Visningar
2 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka