Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu tänker jag ju förstås att sambon skulle leva sådär 40 år till, men tanken slog mig. Min sambo står som ägare till vår hund, men vi...
2
Svar
20
· Visningar
4 685
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Min älskade pojk blir 11 år nu den 13/5. Jag hade räknat med att vi skulle få ta bort honom när han var runt 8 pga att höfterna skulle...
Svar
8
· Visningar
1 803
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hej! Har läst på forumet länge och lärt mig massor, men inte känt något behov av att ge mig in i diskussionerna. Nu känner jag dock att...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Buddha
·
Övr. Hund Ni som har importhundar,har ni ställt dom något i hemlandet? Tänkte ställa min lilla i sitt hemland,men då blev frågan anmäler jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 987
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras Inom närmsta framtiden kommer jag köpa min alldeles egna hund, äntligen! Jag är 20 år och har mycket stor erfarenhet. Är uppvuxen med...
2
Svar
20
· Visningar
4 746
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Hur får man en vuxen hund att sova hela natten? Sista riktiga promenaden är runt 19, kvällskissen nån gång runt 23-00 och vi kliver upp...
2
Svar
34
· Visningar
25 231
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Såg precis en stor blöt fläck efter hunden, ingen god doft, luktar ruttet och ibland luktar det rutten fisk i hela rummet.. Jag har sett...
2
Svar
24
· Visningar
10 151
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hejsan! Har en 10-årig schäferblandis (mamma schäfer, pappa okänd) som den senaste veckan börjat bete sig ganska skumt. Han äter o...
Svar
6
· Visningar
1 149
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Detta är Mexxi 8 veckor som kom till oss i förrgår: Han är halvbror till Fonzie snart 5 år. Oscar 13½ är pappa till Fonzie men inte...
Svar
5
· Visningar
1 186
Senast: Korven
·
Hundhälsa Förra veckan började jag fasa in min pudel på nytt foder. Han har tidigare ätit Hills z/d och nu köpte jag Acana som ska vara...
2
Svar
24
· Visningar
3 307
Senast: pepp
·
Övr. Hund Jag har förstått att det är stor skillnad på foderavtal för häst och hund, men det är ändå ett liknande avtal för foderavtal för häst...
Svar
7
· Visningar
3 947
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Hörde att man i IPO VM som ska gå i malmö inte får använda den mjuka "käppen" längre och "belasta" hundarna. Vilka tog det beslutet och...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: killikill
·
Övr. Hund Handen på hjärtat. Blir du aldrig trött på din hund? Eller är det bara jag som ibland bara känner - ta bort honom! Så jag får kolla TV...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 017
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Idag på förmiddagen var Nikita på råttjakt på eget bevåg men misslyckades lite vilket gjorde att råttan bet sig fast i nosen på henne...
Svar
4
· Visningar
2 148
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Har äntligen fått hem min omplacering *lycka* och det har gått hur bra som helst. MEN den lilla killen är överviktig...Han är mindre...
Svar
9
· Visningar
1 374
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej! Är det någon som har eller har haft Alaskan Malamute som familjehund och fått idén att raka eller klippa den? Hur har det...
Svar
15
· Visningar
5 245
Senast: Xoya
·
Övr. Hund Jag och sambon pratade om vad det kostar att ha hund. Mat, försäkring, ev veterinärvård, kurser. Vad finns det mer för kostnader? Vad...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 920
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Vår lilla 15-veckors har blivit riktigt duktig på att kissa ute. Vi har vår lilla fläck dit vi alltid går och kan kissar varje gång...
2
Svar
28
· Visningar
16 542
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Jag är ny här och hoppas att jag kan få lite tips om vad jag ska göra med min ena hund. Jag har haft hund nästan hela livet,främst...
Svar
5
· Visningar
1 881
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Skulle vilja höra era tankar och erfarenheter om ålder på hundägaren. Vi är alla individer och har olika hälsostatus...
2
Svar
39
· Visningar
6 481
Senast: tesora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar