Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Kom precis från stallet och jag tror min hund svalde en bomullstuss jag hade till hästen. En var iaf borta och hon såg väldigt nöjd...
Svar
8
· Visningar
10 242
Senast: Tora
·
Övr. Hund hamnade i en diskussion på ett annat forum ang kontakt. I detta fallet var det med människor som tränar/tävlar rallylydnad. Här gick...
2
Svar
25
· Visningar
3 305
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras tråd efter tråd skapas med frågor om vilken ras som kan tänkas passa den enskilda individen. Här rekommenderas olika raser men ett...
18 19 20
Svar
387
· Visningar
33 004
Hundavel & Ras Ja, som överskriften lyder: Om man vill ha en stor gårdshund vad köper man för ras då? Jag tycker att jag har rätt så bra koll på...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
20 783
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Har en DSG på 5,5 mån, en intensiv men smart och trevlig herre. Jag och sambon går på kurser med honom och idag var sambon på en...
Svar
5
· Visningar
2 782
Senast: Shannado
·
Övr. Hund Ibland blir jag så trött på att man alltid måste känna sig i vägen och be om ursäkt för sin hunds existens. Vi hundägare är också...
2
Svar
33
· Visningar
4 317
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hej, jag har en hanhund som jag köpt med ett "köpeavtal med bibehållen avelsrätt" och undrar om parning av tik avser endast uppfödarens...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Stina40
·
Hundhälsa Inser att torrfoder är hopplöst ute och nu är det såndär äcklig gegga i korvar som gäller av en himla massa bra orsaker. Det är viktigt...
2
Svar
23
· Visningar
4 516
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Varje gång vi är ute och går så springer Devon fram till varenda dörr och gör så här. Jag har mina teorier till varför men vad tror ni...
Svar
17
· Visningar
1 476
Senast: Illiana
·
Övr. Hund Nu så måste min älskade, älskade skrutt avlivas så tiden är bokad och klar men jag kom och tänka på några saker så tänkte kolla här...
Svar
8
· Visningar
4 266
Senast: dramatik
·
Övr. Hund Hejsan Finns det någon här som är lite kunnig på MH som skulle vilja hjälpa mig att läsa beskrivningarna på dessa hundar? vad tycker...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej på er! En kompis till mig har en JR som han inte riktigt hinner med, så han frågade mig om jag kunde ta honom ett tag, vilket jag...
Svar
11
· Visningar
1 688
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag ska ta över en hund senast i slutet av månaden och har hamnat inför frågan om hur den ska hämtas. Jag har ingen i min närhet med...
Svar
9
· Visningar
1 561
Senast: Olymp
·
Hundhälsa Och jag tycker att det är så hemskt jobbigt. Veterinären ska operera bort en juvertumör och jag oroar mig något så hemskt. Jag avskyr...
Svar
9
· Visningar
1 437
Senast: nilie
·
Hundavel & Ras Först och främst - jag tänker inte skaffa hund. Jag är bara nyfiken, eftersom det finns så många som vill ha hund men som egentligen...
2
Svar
36
· Visningar
4 276
Övr. Hund Jag sitter och försöker lägga upp en form av årsplanering för min hunds träning. Vill säga, tävlingsperioder, viloperioder... Men det är...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Donnorna
·
Övr. Hund Ja som frågan, hur betedde sig era hundar när ni fick hem den. Vet inte om det bara är jag, men är det normalt att hunden sitter och...
2
Svar
20
· Visningar
3 285
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Jag är en sådan som tycker det är bra att vi har djurskyddinspektörer och lagar kring våra djur. Och anser att man som djurägare aldrig...
2
Svar
24
· Visningar
3 490
Senast: Dorro
·
Hundträning Är det någon som bor norr om Stockholm eller i Uppsala som vill ha någon att träna med på dagtid eller på helger? Jag jobbar kvällar så...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: SunDown
·
Övr. Hund När brukar hundarna visa sitt riktiga jag? I vilken ålder? Jag har en Aussie på 10 månader som jag undrar om han nånsin kommer att...
2
Svar
21
· Visningar
4 038
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2