Sv: engelsk springer spaniel
Hur gamla behöver dom bli? Ipod är 6 nu i sommar…
Jag tänkte prova lite agility med Ladda när hon blir gammal nog, och så kör vi ju lite rallylydnad också Det går ju, men om jag inte är hundraprocentigt superjävlaasrolig hela tiden så dör hon på direkten..
Det är klart Stackarn, så tråkigt det där med hans käke!
Ladda är betydligt mer spontan i sin apportering än vad Ipod är, framförallt börjar hon tycka att det är riktigt roligt nu! Å andra sidan tränar jag apportering varje dag, så det kan vara nötandet som börjar betala sig
Det blir bättre när de blir äldre! Eller om det är envisheten som äntligen börjar gå igenom tjockskallen, i sådana fall tog det bara tre år... Jag skulle ändå tro att agility skulle kunna passa, jag har inte testat några hopp alls med våran eftersom han har så många fysiska problem som agilityn skulle kunna förvärra men han snappade väldigt snabbt upp slalomträning.
Men du har rätt i att wachtel antagligen inte skulle passa TS, tråkigt nog tror jag att våran har väldigt bra anlag för apportering men han kan inte genomföra det.
Hur gamla behöver dom bli? Ipod är 6 nu i sommar…
Jag tänkte prova lite agility med Ladda när hon blir gammal nog, och så kör vi ju lite rallylydnad också Det går ju, men om jag inte är hundraprocentigt superjävlaasrolig hela tiden så dör hon på direkten..
Det är klart Stackarn, så tråkigt det där med hans käke!
Ladda är betydligt mer spontan i sin apportering än vad Ipod är, framförallt börjar hon tycka att det är riktigt roligt nu! Å andra sidan tränar jag apportering varje dag, så det kan vara nötandet som börjar betala sig