Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Tik blir betäckt av (annans) hane på gården. Tiken har inte uppvisat några tecken på löp, MEN har nyligen konstaterats ha cystor... 2
Svar
31
· Visningar
3 658
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! Min hund har hostat och klökts efteråt sedan jag tog över henne för 4-5 månader sen, och nu tycker jag hon kissar mycket mer än... 2
Svar
28
· Visningar
7 690
Hundhälsa Jag börjar med att säga att jag har bokat veterinärtid på onsdag, då vissa missar att läsa det! Min hund har gått ner nästan 2kg på... 2
Svar
38
· Visningar
6 943
Övr. Hund Pga skada så vill jag att min hund ska ha täcke för att inte frysa och förvärra muskelskadan (rygg och höger ben). Vill ha ett...
Svar
13
· Visningar
1 449
Övr. Hund Hej Jag bor mellan två hundkennlar som stör min familj otroligt mycket! Den ena kennel Flyttade in efter oss och startade upp...
Svar
4
· Visningar
1 682
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag tänkte att jag startar en till tråd när jag fick så bra tips i min förra angående hundmöten. Jag har nämligen kommit på ett till...
Svar
17
· Visningar
7 391
Övr. Hund Har ni någon gång fått höra helknasiga saker från ej hundvana människor? Jag har varit med om en lustig sak idag, och hört en... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 865
Hundavel & Ras Jag är gammal kennelunge och åtta veckor är då valparna brukade levereras. en bekant till mig parade sin hund och ska sälja sina valpar... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 946
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Jag har idag American Akita och trivs väldigt bra med den rasen. Jag har dock börjat fundera lite kring mitt nästa hundval och tänkte...
Svar
9
· Visningar
2 052
Senast: Gimlan
·
Övr. Hund Ska man undvika stoppa ner belöningstorrkulor i fickorna till hunden egentligen? Ens fickor är ju inte direkt hygieniska, kan det bidra... 2
Svar
24
· Visningar
2 854
Senast: yennork
·
Hundhälsa Vi har gått på valpkurs med vår lilla 5 månaders :love: (fyller han på fredag) och bland annat pratat en del om ensamhetsträning. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Okej att jag förstår det är dyrt för försäkringsbolagen med veterinärvårdsförsäkringar. Men seriöst - vad är det som händer med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 953
Senast: Picky
·
Övr. Hund Detta är ju ingen jätteseriös tråd att det är ett problem, men ändå vore det ganska skönt om vi kunde synka ihop oss lite bättre:p... 2
Svar
20
· Visningar
7 884
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Jag har inga planer just nu på att skaffa en hund till,men någon gång i framtiden kommer det att bli en valp:) För att göra en lång... 2
Svar
29
· Visningar
13 600
Övr. Hund Hej! Finns det någon här som vet om det finns någon/några djurkyrkogårdar i västra götaland?? Tacksam för så snabbt svar som...
Svar
17
· Visningar
4 329
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort. Av en slump kom jag i kontakt med en tjej som behöver hundvakt. Jag tänkte vid tillfället att... 2
Svar
23
· Visningar
4 500
Hundhälsa Vår tik har haft diarré sedan i måndags. Hon är dessutom skendräktig så det är lite svårt att veta vad som beror på vad. I onsdags...
Svar
10
· Visningar
4 735
Hundavel & Ras På vår valpkurs har vi tre lagotto (och kursledaren har en) så totalt fyra. Nu på sista tillfället hade vi päls- och... 2
Svar
37
· Visningar
13 716
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Min hund skar sig på något igår vid stallet. Ett fint snitt rakt över stora trampdynan på vänster bakben. Snittet var så ytligt att det...
Svar
10
· Visningar
4 889
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Förra veckan plockade jag första fästingarna så nu har jag satt på fästingmedel, ok fine. Så i dag mötte slyngeln ormar för första...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: kayoba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka