Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har på senare tid låtit min hund gå på löpband , dagar då jag inte orkar /hinner/vädret är hemskt, så ställer jag henne på löpbandet...
2
Svar
39
· Visningar
5 358
Övr. Hund Inom ämnet hund alltså, jag försöker utöka mitt bibliotek lite men hade helst inte behövt plöja igenom en miljard dåliga böcker som inte...
Svar
14
· Visningar
1 092
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Hur lång hållbarhet har blod? Om man förvarar det i kylen. Blodet är tänkt att användas till spår.
Svar
12
· Visningar
1 449
Senast: Libra
·
Hundavel & Ras Förmodligen bukefalos 937562546 ras-tråd. Men känner att jag gärna hade haft lite input. Nästa hund kommer antingen vara ännu en...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 092
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag sprang över den här bilden tidigare idag, , vilken visar olika bett. Jag har hela tiden tänkt att Ladda har ett överbett...
Svar
10
· Visningar
2 416
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Har under ett par månader åkt fram och tillbaka till veterinären med min hund. Först var det torra pga torra och hårda krustor hela...
Svar
4
· Visningar
2 008
Hundhälsa Min vovve har känsliga tassar och denna vinter har inte alls varit bra för hennes tassar. allt salt dom vräkt ut och hon är inte van att...
Svar
13
· Visningar
5 436
Övr. Hund Hej, min hund vägrar gå i regn eller när det är regn på marken. Har börjat dra den fram i kopplet, är det rätt? Har även lockat med...
Svar
7
· Visningar
3 379
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Nu är sambon på väg till djursjukhuset för fjärde gången på åtta dagar. Hunden har en kraftig infektion efter urinstensoperation och det...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 713
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Vad får man göra för att försvara sin hund mot andra hundar? Då menar jag andra hundar som kommer fram och sliter i hunden med avsikt...
Svar
19
· Visningar
4 357
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det har vart plusgrader och snön (nästan all) har regnat bort. Får man gå viltspårproven nu? Jag blir inte klok, läser och läser och...
2
Svar
36
· Visningar
3 142
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min lilla har troligtvis drabbats av detta. Svansen hänger, hon har ont i den och jag ringde veterinären och förklarade läget ( hon var...
Svar
19
· Visningar
4 980
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Det har säkert funnits någon liknande tråd men kunde inte hitta någon. Så, vad har ni fått höra för fördomar om era raser? :) Själv...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 247
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Min långhåriga schäferpojk har fått en sån hiskelig päls sedan han blev kastrerad. Visst är han supervacker, men borstningen är en...
2 3
Svar
50
· Visningar
14 554
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jag har inte möjlighet att Barfa/ge färskfoder till min hund nu då jag inte har plats för en större frys, ska flytta till hösten och då...
2
Svar
32
· Visningar
11 346
Senast: Lona
·
Övr. Hund Lite luddig rubrik, men visste inte hur jag skulle formulera mig. Snart kommer våran valp, och vi har börjat kika på olika klubbar som...
Svar
7
· Visningar
1 032
Hundhälsa Min tik kastrerades den 18 december förra året. Hon syddes stygn som ska lösas upp av sig själv. Och de flesta har försvunnit utom 2st...
Svar
1
· Visningar
829
Hundavel & Ras Nej, jag planerar inte att köpa en till hund. Jag tycker bara att det är roligt att läsa på och är nyfiken. Någon som har erfarenhet...
Svar
5
· Visningar
6 868
Senast: Skyggni
·
Hundavel & Ras Min svägerska har precis fått ta bort sin gamla hund. Innan avlivningen var hon och hennes sambo bestämda med att det inte skulle bli...
Svar
7
· Visningar
1 569
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Var iväg till veterinären i dag med ena vovven då han kissade nästan rent blod i morse. Vi trodde på stenar,men efter både röntgen och...
Svar
19
· Visningar
6 817
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur