Mat i fickor, okej?

Sv: Mat i fickor, okej?

Nej, jag menade inte att TS ska gå med ruttna muffins i fickorna. :D Men poängen var att mina hundars magar tycks klara de mest äckliga saker och jag kan knappt tänka mig något mer harmlöst ur bakteriesynpunkt än gamla torrfoderrester i fickorna. Så just det borde inte vara något problem alls för TS hund.

Nä det skulle jag förstås inte göra. Det äckligaste jag haft är nog torkat kött och blodpudding i fickorna. Min vovva har mycket känslig mage ja, i brist på bättre ord, åtminstone foderallergi har han så han är känslig. Och blir dålig till och från.
Jag tror faktiskt att torrfodret är det som lämnat en stor fet fläck på min vinterjacka, hoppas den går att få bort i tvätten.

Senast ändrad:

Ja just ja, det är ju din hund som är allergisk. Äter han Hill's z/d mån tro? Den är faktiskt sprejad med fett på ytan för att vara smaklig trots sitt lite trista innehåll. Jag kommer ihåg hur kletigt och äckligt det blev i godisfickan när jag gav z/d till min äldsta.

Vi är helt överens! :) Men alla hundar klarar inte vad de kallar delikatesser. TS hund hör väl till dem, precis som mina små.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
819
Senast: Grazing
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 537
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar