Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund När måste man ha en hund kopplad? Och när får den gå lös (givetvis att den kommer på inkallning och inte går allt för långt bort)...
Svar
13
· Visningar
1 983
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag ska vara lite av en dagmatte till tre hundar. En alaskan malamute och två riesenschnausrar. (är det ens ett ord?) När jag...
Svar
9
· Visningar
1 302
Senast: Buck
·
Hundavel & Ras Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli "halvfodervärd" till en importvalp och känner att det vore bra med lite extra tankehjälp kring...
2
Svar
34
· Visningar
5 412
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Älskade odågan lyckades med konststycket att dra sitt korsband i fredags kväll. Igår besökte vi veterinären som konstaterade att...
Svar
17
· Visningar
5 152
Övr. Hund Hej bästa Bukare! Ännu en fråga som dykt upp. Vår valp 4 månader har börjat skälla en del i olika situationer. Skulle behöva er hjälp...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Min mamma är nu sugen på att skaffa hund igen, men är osäker på vilken ras hon vill ha och är inte så haj på internet så jag tänkte att...
2
Svar
23
· Visningar
3 064
Senast: Luff
·
Hundavel & Ras Mina svärföräldrar ska skaffa valp till sommaren och tittar på dessa raser. De har tidigare haft rottweiler, schäfer och labrador men...
Svar
14
· Visningar
5 058
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Fin rubrik... Nu har vi iaf äntligen kommit igång med skidträningen och Basse har i år faktiskt kommit på att detta är riktigt roligt...
Svar
12
· Visningar
1 796
Senast: annakg
·
Övr. Hund Såg på Hasselhoff programmet, då min hundsmoster var med i tävlingen Sveriges Lassie (och vann WOHO!) och började fundera: Är inte det...
Svar
10
· Visningar
1 693
Senast: Libra
·
Hundhälsa Hej Har idag köpt nytt foder åt min hund, Hills j/p reduced calorie (stavning?). Men glömde såklart ta med mig ett sånt där mått...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: supersara
·
Övr. Hund Jag ska äntligen bli med hund - igen! :bump: Efter min älskade schäferhanes Nero's bortgång där han sommaren 2012 fick somna in endast...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 081
Senast: Zvinto
·
Övr. Hund Jag personligen harvar oftast på i samma spår (inriktningar och tänkande/synsätt) med mina hundar och det här vill jag gärna ändra lite...
2
Svar
36
· Visningar
3 129
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan länge velat skaffa mig en sphynx, har suttit och trånat efter en sådan katt i år nu och nu har jag äntligen rätt...
Svar
9
· Visningar
4 970
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Hej igen gott folk! Jag har ju varit hos vet. med min Löwchen-tik, men antibiotikan tog inte bort nån hosta, precis som jag...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Rubriken blev lite konstig, men jag funderar ganska mycket på var jag står i vargfrågan. Å ena sidan tycker jag vargen är så oerhört...
26 27 28
Svar
545
· Visningar
29 927
Hundhälsa Vill ju ta med vovvarna och vandra. Och vill ju gärna inte ge torrfoder under tiden även om man inte har möjlighet till frysförvaring...
Svar
9
· Visningar
7 075
Övr. Hund Jag har råkat köpa en begagnad hundbur som inte passar i min bil O_o Det var en chansning men måtten var ganska rätt så jag tog risken...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Halloj! Har tankar på att hitta mig en hund, och vet att jag vill ha en retriever då jag vill träna apportering för att ev. Senare...
2
Svar
27
· Visningar
5 030
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Åå så himla irriterande:( Sambon åkte iväg för att hämta ut Stronghold då lillan förmodligen fått rävskabb. Hon väger 2kg och ska därför...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: _Maria_
·
Hundträning Har gjort en annan tråd i annat forum men nu vill jag ta upp det här. Känner ni någonsin prestationsångest när ni tränar eller tävlar...
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka