Låg hund av foderbyte

Sv: Låg hund av foderbyte

Visade sig att han hade förhöjda levervärden... ska få tabletter och droppar han ska äta. Sen tillbaka nästa fredag, sen ett återbesök i mars för ultraljud...

Nej, 39 grader är inte normalt, men det kan bero på stress över att vara hos veterinären tex.

Det är normalt - normaltemperatur på hund är 37,5 - 39 grader och en ung hund kan ha lite till utan att det är fel. Däremot är det bra att ha tempot sin egen under normala förhållanden för att ha koll på just den hundens normala temp

Jag ska köpa hem en temp nu. Jag tror nästan att det var första gången han tempades...

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 049
Katthälsa Hej kära Buke, En av våra stallkatter har tunnat ur under vintern. Runt jul var han normal, men hade enorm aptit. Vi gav honom normalt...
Svar
3
· Visningar
1 984
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vänder mig till er här på Buke för att se ifall någon har upplevt nått liknande med sin häst. För att göra en förkortning av vad som har...
2
Svar
29
· Visningar
5 691
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 159
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka