Låg hund av foderbyte

Sv: Låg hund av foderbyte

Visade sig att han hade förhöjda levervärden... ska få tabletter och droppar han ska äta. Sen tillbaka nästa fredag, sen ett återbesök i mars för ultraljud...

Nej, 39 grader är inte normalt, men det kan bero på stress över att vara hos veterinären tex.

Det är normalt - normaltemperatur på hund är 37,5 - 39 grader och en ung hund kan ha lite till utan att det är fel. Däremot är det bra att ha tempot sin egen under normala förhållanden för att ha koll på just den hundens normala temp

Jag ska köpa hem en temp nu. Jag tror nästan att det var första gången han tempades...

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: WildWilma
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 896
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos... 2
Svar
30
· Visningar
6 322
Hundhälsa Min hund är en hanhund som fyllde åtta år den 15 mars. Han har fått vara frisk i sitt liv förutom en sårskada på ena tassen. Jag minns... 2
Svar
25
· Visningar
3 544
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna