Utställning utland.

Sv: Utställning utland.

Det där handlar inte om att de ska ha ett svenska reg-nr. Utan bara att skk vill ha kopia på stamtavlan. Så de kan lägga in hunden i deras register.

Sv: Utställning utland.

Jag läste flera gånger och fattade inte hur du först sa att du inte ställt, och sedan sa att du ställt. Det tog ett tag innan jag fattade att falukorws bild nästan är likadan som Malibus.

Så får man inte göra! :o ;)

Vad roligt att ni inte märkt något förrän nu ;):p Det är samma hund på våra bilder, närmare bestämt min äldsta tik när hon var valp. Jag är fodervärd och falukorw uppfödare till tiken. Vi tyckte att det skulle vara lite kul att ha nästan samma avatar :D Jag har själv ibland undrat vad sjutton det är jag skrivit, för att sen se att det ju inte alls var jag!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 448
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka