Sv: Viltspår, kan man anmäla nu?
Om du har vägarna förbi Vara någon gång kan du hojta, har både älg- och rådjursklövar i frysen
Om du har vägarna förbi Vara någon gång kan du hojta, har både älg- och rådjursklövar i frysen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smart!
Det ska jag kanske göra Jag har ju lagt en del anlagsspår efter bästa förmåga hemma, men det är ju helt klart bättre att gå för en domare!
Du är smart du,varför tänkte inte jag på det
PS.Är det någon som vet var jag kan få tag i en ny klöv? Min är äcklig nu.
Verkar inte finnas så många i frysarna här runt om eller så behöver dom dom själva.
Framförallt bra eftersom man sen kan gå 3 spår för samma domare! Både du och hunden kommer bli tryggare med situationen då också eftersom man träffar samma person.
Man måste väl ha 3 st 1a pris utfärdat av 2 domare för att kunna bli VCH?
Framförallt bra eftersom man sen kan gå 3 spår för samma domare! Både du och hunden kommer bli tryggare med situationen då också eftersom man träffar samma person.
Du kan ju gå anlag och två öppen för samma men du behöver en till att gå öppen för. Antar att det är det Malibu tänker på