Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill gärna ha vakten... Men samtidigt så har jag två som vaktar nu så det kliver nog inte på någon ändå
Kelpie verkar annars vara rätt enkla att ha och göra med i vardagen? Det är annars en ras som jag gång på gång valt bort av någon anledning som jag knappt vet om. Hur är de mot andra hundar av samma kön? Hunden behöver inte älska dom, men ska funka och inte söka bråk, även om det såklart inte alltid funkar med varje individ.
Innan jag såg dina förslag tänkte jag tysk jaktterrier
Jag vill gärna ha vakten... Men samtidigt så har jag två som vaktar nu så det kliver nog inte på någon ändå
Kelpie verkar annars vara rätt enkla att ha och göra med i vardagen? Det är annars en ras som jag gång på gång valt bort av någon anledning som jag knappt vet om. Hur är de mot andra hundar av samma kön? Hunden behöver inte älska dom, men ska funka och inte söka bråk, även om det såklart inte alltid funkar med varje individ.
En jakthund till någon som vill träna bruks...?
Just TJT trodde jag var en sån ras som lämpligen säljs till just jaktfolk.
Borderterriers, jackrussel, foxterrier är precis lika mycket "jakt-idioter" som en tysk terrier.