Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Fick precis veta att min hund tydligen är allergisk mot kvalster. Såklart av veterinär, vi har fått både schampo och spray utskrivet då...
2
Svar
32
· Visningar
11 677
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Pratade idag med en person som tyckte ägaren skulle betala foder och veterinärkostnader. Jag tycker en ägare ska betala försäkring och...
Svar
9
· Visningar
9 761
Övr. Hund Hejsan :) Jag har lite funderingar på vilka kläder man kan köpa till en frysen dvärg pinscherhane? Min fundering rör ju aggregatet han...
Svar
19
· Visningar
1 687
Senast: JeayL
·
Övr. Hund Vet att det finns några uppfödare här och tänkte kolla hur ni resonerar/ställer er kring detta. De som har valpen idag vill...
Svar
13
· Visningar
3 943
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej bukare! Jag tänkte höra om ni har lite tips på att få en hyperaktiv hund att lugna ner sig lite. Hon far som ett popcorn när man...
Svar
4
· Visningar
3 407
Senast: Natilia
·
Övr. Hund Min mor bor i höghus med massvis av lägenheter. För några månader sedan flyttade det in en tjej med två småhundar i en av lägenheterna...
Svar
7
· Visningar
1 330
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Skriver åt en bekants vägnar. De har tagit över en hund som inte fått sina klor klippta på ca 8-6 veckor, men den där mjuka delen i...
2
Svar
23
· Visningar
9 052
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Känner mig lite smått osmart men jag ska anmäla till en utställning som är den 11 januari. Min hund är född den 8 maj, hur räknar jag ut...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: amalia
·
Övr. Hund Blivit lite fundersam efter att ha läst tråden med hunden som blev knäad efter att ha hoppat upp på en person. Just den situationen var...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 290
Senast: Lager
·
Hundhälsa En valp som är 6 veckor och hjulbent är det något som växer bort? Eller de behöver de inte göra?
Svar
0
· Visningar
1 970
Senast: Smurfoff
·
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av Japansk spets? Någon här inne som har en/flera? Berätta gärna om era erfarenheter och intryck av rasen...
Svar
8
· Visningar
5 116
Senast: Lavine
·
Hundhälsa Har ni några tips på vad hundarna kan träna på tillsammans med en pilatesboll? Mina pinnar älskar bollen och jobbar gärna med den...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Som ni säkert vet har England en lag som diskriminerar vissa hundraser , denna lag nyttjas nu även av ett par nordiska länder , vad är...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 549
Senast: Illiana
·
Övr. Hund Hjälp! Har en 8 månaders dvärg pinscherhane som skvätter inne hos sin dagmatte. Han gör det även om de just varit ute. De har tre...
Svar
2
· Visningar
674
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Ja, rubriken säger väl det mesta. När brukar man få veta säkert om man får en valp ur en kull?
Svar
11
· Visningar
2 166
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Är det någon som känner igen detta? Vaknade inatt/imorse utav att min hund gjorde ifrån sig inne. Ut kom ett stålgrått vatten med små...
Svar
2
· Visningar
2 202
Senast: Bluefish
·
Övr. Hund Vad skulle ni tycka är ett rimligt pris att betala för att hyra en inomhushall för hundträning? Stället i fråga är varken isolerat...
Svar
7
· Visningar
1 244
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Ja, så var vi här igen. Flickan är skendräktig igen. Det hände plötsligt, mitt i natten, precis som förra gången. Den blev orolig...
Svar
3
· Visningar
4 353
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hejsan, jag har en liten uppgift till er, jag har letat runt massor och läst om olika hundraser, men hittar inte riktigt någon som...
2
Svar
38
· Visningar
7 543
Senast: MattiZ
·
Hundhälsa Kan det bli för tikar som för kvinnor, att en viktnedgång kan skjuta upp mensen/löpet? Vilja har gått ner en hel del i vikt, byggt...
Svar
0
· Visningar
913
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka