ADVENTure dog 2013

Migo

Trådstartare
Någon som var där? Årets tema lät intressant, jag hade hoppats på att hitta den på UR-webben där de lagt ut tidigare årets sändningar. Vet vi om det kommer ut?

Sv: ADVENTure dog 2013

Stod på deras hemsida att de inte hade tv på plats i år.

Jag var där förra året och året innan. Blev lite besviken, tv-temat, för två år sedan gav en massa "hundkändisar" tillfälle att tala om vad de ville prata om. Barbro B berättade om alla sina hundar (läs schäfrar), Fredrik S om alla sina "tv-kunder" och Memea Molin fick ett tillfälla att prata om sitt "nej".

Sen förra året byttes temat väldigt sent, så det blev synnerligen spretigt, fick bland annat en rejäl föreläsning om fjärilar, nåt som var ointressant för mig.

Hoppas nån har nåt bättre att säga om årets upplaga.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 191
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 479
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 271
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?