Bajsar inne

Sv: Bajsar inne

Be vetten kolla prostata på honom. Det gör de med ett finger i ändtarmen när de står upp, så det är en lätt undersökning. Om det är det så är det lätt värt den cirka hundralappen som medicinen kostar. Visst kan det som andra varit inne på vara både hög ålder, sämre muskelstyrka och eventuell demens som gör det.

gammelhunden har inte bajsat inne inatt heller. :) Nu har han iof bara fått äta torrfoder och inget annat i flera dagar. Lillhunden sov hos oss inatt och har hållt sig hela natten. Vi får väl se hur länge detta håller!

Så länge du är noga med att avgränsa dem på nätterna och hålla noga koll på dem på dagarna är det nog inga problem!

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 076
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka