Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har flyttat till Tyskland med min hund, dvärgpinscher. Hon är försäkrad hos agria. Kostar 3000 kr om året. De står på min mamma och...
Svar
2
· Visningar
692
Övr. Hund Vår dalmatin är så frusen av sig så hon måste få ett par skor så hon kan göra av sig när det är kallt :o Tips på några varma som har...
Svar
6
· Visningar
2 772
Senast: Natilia
·
E
Övr. Hund Vart kan man hitta en kennel som föder upp Pitbulls? Handlar inte om att jag ska springa och köpa mig en, men om jag skulle göra det så...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
19 176
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras En undran bara. Hur kommer det sig att kamphundar går på människor? Dom är ju uppfödda för att kampa med andra hundar och strikt lyda...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 386
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag vill återigen tacka alla som stöttade så fint i min andra tråd! Tack. Nu måste jag tänka framåt och behöver lite tips. :) 1...
Svar
5
· Visningar
1 056
Hundhälsa http://www.dagensjuridik.se/2013/11/schafervalp-hade-arftligt-hoftfel Om jag fattar det rätt så får uppfödaren betala tillbaka 75% av...
2
Svar
24
· Visningar
7 051
Hundhälsa Nu är beslutet taget och min älskade lilla hund ska få somna in nu till veckan. :( Hon är snart 16 år gammal, och har fått haft ett gott...
2
Svar
28
· Visningar
4 699
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Så fint samspel mellan djur:love::love: http://vitaminl.tv/video/1060?ref=ft
Svar
8
· Visningar
1 240
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Sigge har brutit två klor på en baktass. Han har ont och jag ser inte ordentligt ifall det är delar kvar eller inte. Blödde en del men...
Svar
14
· Visningar
2 509
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Min hund fick som ett märke på ögat häromdagen, troligtvis efter bus med den andra hunden. Han kniper ibland med ögat och det är lite...
Svar
14
· Visningar
8 182
Senast: KaffeKask
·
Hundhälsa Ilo har så länge jag vet haft lite vitt i ena ögat. Men jag tycker det blivit mer med tiden. Är detta något ni hade kollat upp eller...
Svar
7
· Visningar
792
Övr. Hund Hej! För några år sedan så läste jag en undersökning i en tidning som visade att många hunduppfödare helst inte säljer till invandrare...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 397
Hundhälsa Gjorde nyss en tråd om min allergihund som jag inte vet vad jag ska ta mig till med. Fick då rådet att börja BARFa och tänkte testa det...
Svar
13
· Visningar
1 827
Hundhälsa Det finns få saker som gör mig arg. Men att missköta sitt ansvar som djurägare är en av dem. Hur i %<*$£¥ kan en person lämna sin...
Svar
13
· Visningar
2 077
Övr. Hund Kan någon mer kunnig förklara för mig: 1) vad betyder de för dig? 2) hur lär du in detta? 3) vad har du för nytta av det? 4)...
Svar
13
· Visningar
1 747
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Säg att ni ska skaffa en hund. Av någon anledning (t.ex. att ni vill ha en vuxen i en viss ålder, en ovanlig ras eller liknande) finns...
2
Svar
37
· Visningar
4 826
Hundhälsa Fiffi, Cane Corso 1 1/2 år ung. Halt på höger bak. Röntgad. Vätskefyllt knä men ingen synlig artros eller frakturer. Mycket fint musklad...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Luff
·
Hundhälsa En av hundarna har i hela sitt liv haft stora problem med klåda. En period innan han kom till mig har han helt kal på hela kroppen och...
2
Svar
26
· Visningar
7 427
Senast: Dino
·
Övr. Hund I fredags fick jag ett paket. Två ursöta virkade miniatyrer av Fridolf och Boss! Fritte hälsar sin Mini-Fridolf välkommen genom att...
2
Svar
23
· Visningar
5 228
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Förkylningstider, jag behöver mig ett gott skratt kort och gott. Vad har era hundar för konstiga och roliga (o)vanor/beteenden som...
2
Svar
22
· Visningar
4 113
Senast: Poisonous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar