Hur gör ni med stora hundar?

Sv: Hur gör ni med stora hundar?

kl

Ang pipleksaker; varför ska allt pipa? Min gammelvovve har en favvoleksak kvar sen han var valp, en pipleksak. Den får dock ALDRIG pipa. Råkar man trampa på den, så kommer han rusandes och bär iväg den på ett säkert ställe, alt håller den i munnen så försiktigt. Den får inte skrika och vara ledsen... När lillvovven har fått leksaker som visat sig pipa har jag opererat ut pipen direkt och sytt igen, för att inte göra gammelvovven upprörd. :p

Behöver jag tala om att han är fantastiskt omhändertagande och tålmodig med lillen? :love:

Innehåller inte brandslangar en massa flamskyddsmedel? Jag har i alla fall blivit varnad för att använda dessa som hundleksaker... Men kom på en annan rolig, billig och hållbar leksak; spengummin! Helst begagnade, så luktar de mumma i hundarnas ögon ;)

Jag undviker brandslangarna just pga flamskyddsmedlet som dom är behandlade med.

/Camilla

Flamskydd är inget beständigt och jag har tidigare hämtat kasserad och tvättad brandslang på min lokala brandstation. De säger att där inte är något flamskydd på slangarna.

Som sagt brandlang fån närmaste brandstation.. (frågar man snällt kan man få en hel rulle.. )
Sen en boll som håller i evigheter är StarMark Ativitetsboll och tuggleksak. Går att stoppa godis eller sätta snöre i.
Bia bädd eller liknande. Är man händig köper man en skummadrass och med lite trix får du till en riktigt bra bädd.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Hej. Jag har en hund på 9 månader. Enda problemet med hunden är att den inte kan möta varken människor eller hundar. Han drar och gör...
2 3
Svar
43
· Visningar
10 024
Senast: Gruvan
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: geting
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 546
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?