Sv: Är foder så viktigt, egentligen?
Nu kollar jag på "vanlig doggy". Vilken doggy ger du exakt?
Nu kollar jag på "vanlig doggy". Vilken doggy ger du exakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Väldigt intressant diskussion, tycker det är svårt det här med foder.
Jag har blivit med hund igen och ska nu välja foder. Ett alternativ jag funderar på är att ge både torrfoder och färskfoder. Detta för att kunna fasa över till torrfoder helt om man tex ska iväg och det blir krångligt att hantera färskfoder. Finns det några nackdelar med att blanda såhär? Vill då helst köra svenskt kött och har därför tänkt Standardt och Bravo.
Jag har tidigare gett Standardt vilket fungerat bra på hundarna. Jag vet dock inte halten animaliskt och de vill inte ge ut den pga recepthemligheter
Ska man resa iväg så kan man ju alltid, iaf om man ska iväg på ställen dit det finns kyl/frys, stanna till vid en mataffär och köpa lite kycklingvingar och lite köttfärs så har hunden mat så att den klarar sig ett bra tag ändå. När jag själv var iväg på resa i somras så var jag SÅ glad att jag inte längre ger torrfoder, just eftersom det blev så mycket lättare med mat då
Fast lite köttfärs och kycklingvingar kan man ju ge en hund som vanligtvis får torrfoder också.