Sv: God jul!

e22571d6668711e3a66e0e9639454125_8.jpg

God Jul!

Ett hyfsat år. Plockade bort gamlingen i somras. I augusti blev Ganti dålig, konstaterad prostatainflammation. Han blev kastrerad.

Kl

Hundåret 2013 vill jag bara glöm, då jag förlorade två av mina hundar i en tragisk olycka.
Så jag hoppas Verkligen 2014 blir en bättre, ja, sämre kan de väl knappast bli.

Så GOD JUL önskar jag å Buffa.

God+Jul.jpg

2013, är året Plex & jag gick tävlingslydnadskurs för bla Cillamuffins, och jag plötsligt fick en hund med fokus och som går att ha lös på appelplan utan att dra efter andra hundar eller människor. Har dessutom fått en hund som på eget bevåg hälsar på främlingar ibland! Stora framsteg helt enkelt, och 2014 kommer det nog gå ännu mer framåt! :D

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 545
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 145
Senast: Hermelin
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 637
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023