Valp med anmärkningar vid besiktning

Sv: Valp med anmärkningar vid besiktning

Har en renrasig med bettfel. Vi gjorde så då han funkar bra som jakthund att han blir kvar och vi fick en valp från en annan kull.

I den valpkull jag sålde var det en köpare som beställt en hanvalp, den förolyckades några dagar innan leverans. Erbjöd honom en tikvalp till lägre pris (kunde han använda pengarna till kastrering) men han vill absolut ha en hane. Så nästa kull kommer han ha första tjing på en hane, och få lite rabatt på priset.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hittade bara en gammal tråd om tandläkarhelvetet (inte mitt ordval :p). Visst är det några här som gjort tandreglering i vuxen ålder...
2
Svar
26
· Visningar
3 596
Hundhälsa Nu behöver jag verkligen eran hjälp angående valpköp! För två veckor sedan tog vi en valp på prov, och allt har fungerat kanon. Han är...
Svar
19
· Visningar
2 129
Senast: Disen
·
Träning Hej! För ungefär 2 veckor sedan köpte jag ett 5 år gammalt sto som i stora drag är väldigt mycket av ett projekt. Hon har inga muskler...
2
Svar
27
· Visningar
2 557
Senast: skuggi
·
M
Hästmänniskan Då var det då dags. Besiktning. Förhoppningarna var höga men sjönk fort. Insåg för ett par månader sedan att jag faktiskt kan ha...
Svar
12
· Visningar
2 445
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka