Våran hund haltar.

Sv: Våran hund haltar.

Jag blir då långt mycket mer proviserad av hur du hänger ut TS, diskuterar och spekulerar i hennes eventuella handikapp och mentala hälsa än av vad TS må skriva i olika trådar. Otroligt omdömeslöst av dig.

KL
En tankeställare till oss alla är att tänka till både en och två gånger innan vi svarar i trådar. Vi vet sällan vad som finns bakom ett nick .........

Jag trianglade Vouges inlägg som togs bort.....av någon anledning kom då mitt förra inlägg att haka på makarontantens istället för vouge. Mitt förra svar är alltså INTE till makarontanten utan till vouge.

Mycket skönt att det blivit bra! Är du orolig skulle jag om jag var du i första hand pratat med min mamma som äger hunden. Och inga frågor är dumma, det är bra att våga fråga!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: Redfox
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 101
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: igbest
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka