Hur tusan ska jag göra?

Sv: Hur tusan ska jag göra?

Hm, snälla utveckla....

Mor/dotter kan fungera alldeles utmärkt i alla år - men jag vet om flertalet tillfällen där det efter några år blivit totalt omöjligt till slut. Antingen att mammahund tycker att dottern ska dra dit pepparn växer, eller att dottern tycker att mammahund kan gräva ner sig. Relationen har bara blivit värre och att separera hundarna har blivit ett måste.

Nu hoppas jag inte att det ska bli så för dig, men det är inte en omöjlighet. Vad du ska göra för att förbättra vet jag inte. Har själv haft en tik som blev omöjlig att ha här när hon växt upp (ej släkt eller ens samma ras som dom andra, men ett jäkla humör). Hon började vakta mina grejer och kunde starta slagsmål vid alla möjliga tillfällen, så det blev ohållbart.

Liknande trådar

Övr. Hund En 8-veckors Golden Retriever tik valp hamtas hem Lordagen den 17:de Augusti. Jag har tva namn pa gang men kan ju inte bestamma mig...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 510
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: Jeps
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: Emmi
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka