Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vadå, Sun-Gun blir väl svinbra i USA?Ada-Mae av de två, men skulle jag döpa en goldentik skulle den heta Sol-Gunn, kanske inte så gångbart på engelska dock
Min katt är enligt stamtavlan döpt till Wawe's My B2 Pamina, men går under smeknamnet "Minnie". Då det är jobbigt att hojta hela stamtavlenamnet när hon hänger i gardinerna eller taklampan....Ursäkta en lite förvillad norrbagge, men trodde att uppfödaren bestämmer namnet redan vid födseln av valparna och att registreringsbevis levereras till köparen med registrerad namn hos SKK (i norge NKK (Norske Kennel Klubben) vid leverans till köparen vid 8-12 veckors ålder. Hade ingen aning om att valp köpare i Sverige kan bestämma namnet sådär i efterhand (efter överlämnade) och kan/måste registrera hunden själv med namnet köparen bestämt...
Bara en notis
Kamala på finska betyder hemsk, förfärlig
Jag tycker Emma-Sue då jag tycker att det ligger lättare i munnen vid inkallning.Jag tror att det är s-et som gör det för mig.