Min älskade hund opereras just nu...

Sv: Min älskade hund opereras just nu...

Nospussar från Frasse och styrkekramar från mig. Håller tummarna för synen!!

// Tess

Gu var härligt att du har fåt hem lilla fröken igen!

Håller tummarna för synen och att läkningen sker som den ska! Skickar över en hel bunt med styrkekramar härifrån!

Tack alla.

Det är värsta sjukstugan här hemma. Jag har sovit med lillan innanför galler i ett hörn av vardagsrummet. Fick släpat dit en tunnare madrass så nu är man lite mörbultad. Sömnen är nästan obefintlig då hon har varit lite orolig och inte vill vara instängd. När hon har varit lugn har de andra pipit och undrat vad som händer. Men hon är faktiskt pigg och sprätter efter alla kissningar. :)

Nu har hon varit på djursjukhuset sen i lördags. Idag opererar de bort ena ögat och det är väldigt svårt att veta om hon får behålla den lilla syn hon har kvar på andra ögat.

Jag är fysiskt sjuk av all oro....

Jag vet inte om det finns några ord som kan trösta, men jag tänker på dig och känner så mycket för dig och din lilla prinsessa.

Lider med dig och din älskade vän. Håller alla tummar jag har för att hon ska få behålla det andra ögat och synen på andra ögat.

Hoppas allt har gått bra med din lilla Lillan.
Har tänkt så på er.

Höger öga var ordentligt skadat och gick inte att rädda.

Hon är opererad nu i eftermiddags. Min älskade fina hund.

Usch..Har följt tråden i tysthet.. Håller tummarna hårt att allt ska gå bra!

Håller tummarna för att op går bra och att hon får behålla lite syn på det andra ögat!

Men åh, jag hoppas verkligen att det går så bra det bara kan. :(

Håller alla tummar och tassar för din lilla härhemma.

Liknande trådar

Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
893
Senast: cassina
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår... 2
Svar
37
· Visningar
4 447
Senast: Ratax
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 322
Senast: Puffindog
·
Hundträning Eftersom jag går med kryckor och helst inte ska belasta foten alls, har den fixerad i en ortos som jag ska bära dygnet runt och tyvärr... 2
Svar
22
· Visningar
2 012
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka