Sv: Kamphund vs människa
PL
Nej nu förenklar du problemet!Du maste vara ett troll.
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej nu förenklar du problemet!Du maste vara ett troll.
Nej nu förenklar du problemet!
PL
Så vitt jag vet har ja överhuvudtaget inte nämt något om att alla hundar är lika , jag har bara framhållit vikten av gott fostrande bra avel , sedan är hundar olika med sina speciella egenskaper , och på vilket sätt påverkas en hund mer förutom av miljö & människa?
Anser du att andra mentala egenskaper såsom kamplust, jaktlust och dådkraft nedärvs eller är det ett resultat av "fostran"?
Dessutom raknar man med att hundar av "pitbull typ" ar ungefar 25% av alla hundar i USA, sa det ar helt rimligt att de star for de flesta attacker ocksa.
Av sina gener!
Du maste vara ett troll.
Jag hävdar att alla hundar har behov och egenskaper som du måste vara noga som hundägare att veta om , som Pitbullens jaktlust , som Labradorens kärlek för vatten som Colliens behov att valla eller röra sig .
Så vitt jag vet har ja överhuvudtaget inte nämt något om att alla hundar är lika , jag har bara framhållit vikten av gott fostrande bra avel , sedan är hundar olika med sina speciella egenskaper , och på vilket sätt påverkas en hund mer förutom av miljö & människa?
Nej, vi pratar om att du i inlägg efter inlägg hävdar att hundar av kamphundstyp tex pitbull och amstaff, inte har med sig i sina gener att den gärna slåss.
Självklart har pitbullen och amstaffen med sig slagsmålbenägenheten i generna, precis på samma sätt som stövaren har jakt i generna. Oavsett uppfostran.
Det jag har skrivit är att det är vi som plockar fram denna sida hos den , då vi fostrar avlade hundar att av din benämning att slåss , det är vad jag har sagt .
När det gäller att bitas ja. Men allvarliga eller dödliga skador??
PL
Och vad gör dom då det uppstår en konflikt mellan hundar , som bringar skador , jo, bits därav den statistik jag nämde.
....det finns dar ANDA oavsett om man valjer att "plocka fram" och utveckla det eller ej. Sa finns det dar! Finns det dar kan det ABSOLUT ploppa Fram, hur j-vla mycket man an tranat pa att det inte ska det.
Men varför menar du att man skall skaffa en hund framavlad för kamp?
PL