Låta hund ligga utomhus några timmar, overall?

Sv: Låta hund ligga utomhus några timmar, overall?

Ja det är sjukt intressant men misstänker att jag kan ha lite problem att begränsa mig till en liten del av ämnet så därför det lilla kanske ska skriva. Men det är helt klart något jag vill läsa mer om. Vilket program var det du kolla på? Hade velat sett de

Det gick på 1an eller 4an vid 20, 21 tiden igår. Handlade generellt om att få autistiska barn till skolan. Sen visar dom en ung autistisk kille som med hjälp av en hund presenteras till skolan och det sociala. Går nog att hitta om du söker vad som gick på 1an eller 4an igårkväll.

Min kompis har en oreggad bc som är utbildad vårdhund :)

1379600_10152054447289017_512894968_n.jpg

KL
Va roligt att så många kom in på ämnet och att det är fler intresserade än jag :) om man tar hjälp av bukefalos kanske min C-uppsats inte är så långt borta ändå :)

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 311
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 855
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar